The Getaway

Acțiune, Crimă, Thriller (United States of America)

Sam Peckinpah

Foster-Brower Productions, First Artists, Solar Productions

13 Decembrie 1972

1 Decembrie 2020

<p>Doc McCoy are de ispăşit o pedeapsă de 10 ani de închisoare. Decis să iasă mai repede din închisoare, devine un deţinut - model, sperând să poată fi eliberat înainte de termen. După 4 ani de detenţie, cererea sa de eliberare este analizată de o comisie, şi, spre stupoarea şi imensa sa dezamăgire, cererea sa este respinsă. Nerăbdarea sa era amplificată de faptul că dincolo de zidurile închisorii îl aştepta frumoasa sa soţie, Carol. În aceste condiţii, Doc îi solicită soţiei sale să apeleze la Beynon (care, probabil deloc întâmplător, asistase de respingerea solicitării de eliberare a lui Doc) - om deopotrivă puternic şi influent; influenţa acestuia fiind suficient de mare încât să schimbe decizia comisiei de eliberare înainte de termen - fapt rarisim. Carol îşi îndeplineşte misiunea (poate cu prea mult zel), iar Doc este eliberat. Beynon nu era deloc dezinteresat de eliberarea lui McCoy, însărcinându-l pe acesta să organizeze şi să conducă jefuirea unei bănci. Forţat de împrejurări, Doc este nevoit să accepte să lucreze cu oamenii desemnaţi de Beynon, motiv pentru care apar complicaţii neprevăzute.   </p>

ucero

08.09.2018

Scenariul este unul clasic, la care viseaza multi infractori: jefuirea unei banci si imbogatire rapida. Nu lipseste echipa si planul elaborat, condimentat cu lacomie umana si politisti slab pregatiti. L-am revazut cu placere pe Steve McQueen; mi-a placut atmosfera anilor '70 si masinile. Filmul are un ritm bun, nu grozav, dar merge pt un film clasic.

0 0

harpo

08.09.2018

Un film destul de bun, cu multe rastunari de situatie si cateva momente ce te tin "cu sufletul la gura". Steve mcqueen este excelent iar sfarsitul este diferit de cum se termina cele mai multe filme de acest gen. Pare ca are un ritm mai lent pe alocuri dar compenseaza prin situatiile neobisnuite prin care trec personajele. Si momentul dintre el si ea langa masina pe marginea drumului este foarte tare:D

1 2

Fumed

08.09.2018

Steve McQueen a demonstrat inca o data ca este unul dintre cei mai buni actori ai acestui secol. Ali MacGraw, de data asta, nu a mai jucat atat de bine in comparatie cu prestatia exceptionala din Love Story.

1 1