Thriller, Mister, Dramă (United States of America)

Joel Edgerton

Joel Edgerton

Huayi Brothers Media, Blumhouse Productions, Blue-Tongue Films, STX Entertainment, Ahimsa Films, Universal Pictures

30 Iulie 2015

7 August 2015

<p>Doi tineri căsătoriţi îşi văd vieţile spulberate bucată cu bucată după o fostă cunoştiinţă din trecutul soţului începe să apară cu nişte cadouri misterioase. Un secret îngrozitor îngropat mai bine de 20 de ani începe să iasă la iveală.</p>

andystarx

08.09.2018

Chiar am crezut ca va fi un film intersant ,si nu pot sa spun ca nu a fost,dar mai ales in ultima jumatate de ora ! Are cateva idei bune,si una din ele este ca o trauma este greu de uitat !

2 5

Dragos_87

08.09.2018

Povestea incepe promitator,imi place ca mentine un ritm destul de bun,m-am speriat la cateva faze ceea ce inseamna ca te tine si incordat dar nu m-a convins atat de mult finalul care lasa loc de multe interpretari ceea ce nu ar fi exclus o a doua varianta,per total il recomand ca te tine atent si nu-si iasa din ritm,desi am vazut thrilere mult mai captivante dar nici asta nu e rau,de vazut!

0 0

08.09.2018

Un thriller interesant, atent construit si foarte imprevizibil. Probabil la inceput fiecare incearca sa anticipeze cum vor sta lucrurile insa cu greu poti ghicii directia si deznodamantul filmului. Foarte atenta la fiecare detaliu, regia mi s-a parut ok si trebuie sa il mentionez pe Joel Edgerton, cel care isi asuma aceasta sarcina. O surpriza placuta din partea australianului care astfel se afla la primul film regizat. Mi-a placut modul in care lucrurile prind contur, usor lent insa foarte intens. Spre final ritmul devine mai alert, detaliu nu neaparat pozitiv. Vizual nu a fost neaparat ceva special insa nu acest lucru conteaza. Unde trebuia sa marcheze, acest film a facut-o fara ezitare. The Gift in primul rand este sustinut de trei personaje bine conturate, pline de secrete si cu o poveste intunecata in spate. Acest lucru este foarte evident in cazul personajelor interpretate de Bateman si Edgerton. In cazul simpaticei Rebecca Hall situatia este usor diferita iar personajul acesteia mi s-a parut esential, cel care alimenteaza curiozitatea filmului. Mi-a placut foarte mult interpretarea acesteia si de foarte mult timp nu am mai vazut un film cu Rebecca Hall. Chiar am apreciat acest film pentru ideiile interesante si deloc comune. Merita din plin o vizionare pentru firul narativ imprevizibil si trebuie sa ii oferim aplauze lui Edgerton pentru munca uriasa depusa in realizarea acestui thriller psihologic.

0 0