The Gift

Horror, Dramă, Thriller, Mister (United States of America)

Sam Raimi

Lakeshore Entertainment, Alphaville Films

22 Decembrie 2000

5 August 2020

Annie Wilson traieste alaturi de cei trei fii ai sai in micul oras Brixton. Ea are capacitati paranormale si datorita acestui dar reuseste sa asigure traiul familiei. Dar vine un moment in care darul devine o povara pe umerii ei. Jessica King, o tanara bogata din Brixton, dispare. Din acel moment Annie incepe sa aiba tot soiul de viziuni inspaimantatoare in legatura cu disparitia fetei

cezarica98

08.09.2018

Un thriller excelent cu o tema bazata pe darul de a prezice destinul cu elemente supranaturale, un film dramatic, profund uman, cu un scenariu ce este inacarcat cu momente intunecate ce are in centru un personaj feminin ramasa vaduva cu un caracter bland si cumsecade. Un film ce merita vazut, cu o distributie excelenta.

7 3

marylene23

08.09.2018

mi-a placut acest film, mi-a placut scenariu si mai ales de keanu reevers care a jucat foarte bine un rol negativ

2 2

mindhunters

08.09.2018

un thriller foarte interesant si plin de suspans, avand in vedere ca subiectul este deja foarte cunoscut si folosit :D un plus mare il adauga interpretarea lui Cate( stie foarte bine sa-si lase amprenta asupra filmelor in care joaca), dar si rolul facut de Keanu ... nu prea l-am vazut in roluri negative, dar se descurca foarte bine;) totodata, rasturnarea de situatie din final mi s-a parut foarte bine realizata, mai ales scena ce se petrece la sectia de politie :) scenariul nu are gauri(cel putin eu nu am observat ), actiunea e cursiva si presarata de momente pline de tensiune, iar actorii se rifica la nivelul asteptat... pacat ca filmul nu prea a avut parte de publicitate din ce observ, pentru ca merita vazut... 9

5 3