The Giver

Dramă, SF (United States of America)

Phillip Noyce

The Weinstein Company, Asis Productions, Tonik Productions, Walden Media

11 August 2014

5 Septembrie 2014

<p><span style="font-size: 13px; line-height: 19px; font-family: Georgia, 'Times New Roman', 'Bitstream Charter', Times, serif; color: #333333">Bazat pe romanul SF clasic “The Giver” al autoarei Lois Lowry publicat în 1993 şi studiat în clasa a V-a în şcolile din Statele Unite ale Americii, filmul este setat într-o societate utopică din care au dispărut durerea, grijile, frica, speranţa, iubirea, ura, bucuria, tristeţea, dorinţa de schimbare, culorile, muzica şi amintirile. Protagonist este Jonas, un tânăr care este ales de către The Giver, singurul păstrător al emoţiilor umane, pentru a-i deveni discipol şi pentru a prelua de la el taina existenţei sentimentelor umane, în cazul în care întreaga comunitate ar avea nevoie de ele la un moment dat pentru a lua decizii pe care indivizii nu mai sunt capabili să le ia.</span></p>

bobina

08.09.2018

Intr-un viitor unde totul pare a fi perfect doar aparent,iar utopia este la rang de cinste,un tanar ambitios care nu se lasa invins de o societate bolnava,reuseste sa dezlege misterul in care a reusit sa se dezvolte pana acum.Un s.f. care mie unul mi-a placut,dar nu m-a facut dupa terminarea filmului sa zic ''waw''. E bun si doar atat. Acum depinde de gusturi.Oricum il recomand pentru amatorii genului.Enjoy it!

2 1

malonegerald

08.09.2018

Ideea şi realizarea filmului mi s-au părut foarte bune. Până şi realizarea primelor 15- 20 minute ale filmului în alb-negru transmit un mesaj.

1 1

Pompiliu.Muscalu

08.09.2018

Observ ca, dupa "Equilibrium", au cam inceput sa cam curga pelicule bine sustinute financiar - deci si cu actori pe masura -, pe tema unei societati din viitor, aparent perfecta, dar doar aparent...Mai incolo, variatiuni pe acesta tema... Filmul de fata mi se pare, de departe, cel mai slab - singura idee cat de cat interesanta fiind cea cu renuntarea la culori -, iar superstaruri ca Meryl Streep sau Jeff Bridges (foarte slab!) vor dori, cred, sa uite aceste roluri. Daca nu l-ati vazut, nu pierdeti nimic -mai bine revedeti "Equilibrium"! Nota mea, 5.

0 5