The Glimmer Man

Acțiune, Aventuri, Crimă, Dramă, Thriller, Comedie (United States of America)

John Gray

Seagal/Nasso Productions, Warner Bros. Pictures

4 Octombrie 1996

30 Noiembrie 2021

<p>Jack Cole, un fost agent secret al servicilor americane de spionaj, este detaşat de la poliţia din New York,  unde lucra ca detectiv, la cea din Los Angeles pentru a ajuta la rezolvarea unui caz asemănător cu unul la care a lucrat el .Este vorba despre un criminal în serie, zis Familistul, care a ucis şase familii în ultimele opt luni, toate crime rituale, victimele fiind răstinghite pe cruce. I se atribuie şi un coleg,  detectivul Jim Campbell de la poliţia locală, împreună cu care demarează cercetările. Deşi nu era treaba lor, răspund la un apel al dispeceratului de poliţie, Cole reuşind să-l salveze pe tânărul Jack Deverell care ameninţa cu un pistol că se sinucide trădat fiind în dragoste, luând-o astfel înaintea trupelor SWAT care l-ar fi ucis pe băiat. Tatăl băiatului, Frank Deverell, un bogat şi influent om de afaceri, îi mulţumeşte şi-i cere lui Cole să depună mărturie pentru achitarea băiatului pe motiv de nebunie temporară, dar fiind refuzat atrage mânia lui Deverell care pune mafia rusa pe urmele lui ca să-l elimine. Lucrurile se precipită când încă un cuplu este asasinat şi răstinghit, acum fiind vorba chiar de fosta nevastă a lui Cole şi actualul ei soţ. De acum rezolvarea cazului devine o problemă personală pentru detectivul Cole.</p>

El_KaPpa

08.09.2018

Un film din vremea cand se merita sa-ti arunci un ochi peste filmele cu Steven Seagal, acesta fiind printre putinele care mi-au placut si se pot digera usor fara sa te plictiseasca sau sa cada in penibil. De efect a fost si aparitia lui Keenen Ivory Wayans. Film de actiune, suspans si bataie marca Seagal demn de vazut o data. Enjoy it!

6 2

AndraPatricia

08.09.2018