The Good German

Dramă, Thriller, Mister (United States of America)

Steven Soderbergh

Section Eight Productions, Sunset Gower Studios, Warner Bros. Pictures

8 Decembrie 2006

13 Aprilie 2007

<p><a href="/filme.php?cod=1808">The Good German</a> reprezinta adaptarea de catre regizorul <a href="/persoane.php?cod=2498">Steven Soderbergh</a> a best-seller-ului cu acelasi titlu semnat de Joseph Kanon. <a href="/persoane.php?cod=2501">George Clooney</a> interpreteaza rolul unui jurnalist american ce se intoarce in Berlin, la sfarsitul celui de-Al Doilea Razboi Mondial, pentru a-si cauta iubita pe care o intalnise inaintea inceperii razboiului. Lucrurile se complica pentru el in momentul in care un cadavru este gasit pe tarm, iar el este implicat intr-o crima misterioasa.</p>

Patronu

08.09.2018

Soderbergh după ce a luat Oscar-ul cu Traffic văd că se ţine numai de experimente: Full Frontal, Solaris, Bubble, iar acum Neamţul de treabă. Filmul e neconvingător din orice punct de vedere. S-a vrut a fi un film noir, un omagiu adus unor filme clasice precum Casablanca, însă rezultatele sunt mult sub aşteptări. Filmul e teribil de plictisitor, iar Tobey Maguire şi a sa voce piţigăiată se potrivesc precum nuca în perete. Ideea lui Soderbergh poate părea interesantă la început (stilul anilor 40'-50'), însă vă veţi lecui de ea după jumătate de oră.

2 2

ThaThug

08.09.2018

Un film cu o gramada de critici negative, multe dintre cele citite neavandu-si rostul. Filmul este exact ceea ce se doreste a fi: un omagiu adus clasicelor Casablanca si The Third Man. Bineinteles ca violenta modernizata, limbajul vulgar sau scenele de sex din acest film nu ar fi trecut de cenzura vremurilor respective, daca acest film ar fi fost facut in anii '40. Si poate asta era si ideea lui Soderbergh: un film care sa respecte stilul perioadei clasice a Hollywood-ului, dar, totodata, sa implementeze si cateva elemente moderne, care sincer nu mi-au afectat modul in care am privit filmul cu nimic. Cinematografia este superba, povestea nu este una "top-notch", dar este destul de buna cat sa te tina interesat, iar actingul (in special Cate Blanchett) este tipic anilor '40, adica este bun. Un film-omagiu recomandat in special fanilor filmelor noir si nu numai.

4 0

eddiesor

08.09.2018

Omagiul pentru Casablanca merge un pic cam departe - este mai mult o copie a clasicului, atat actiunea, cat si imaginea sau finalul sunt luate de acolo. Barbatul cautat de toata lumea pentru secretele pe care le are, incearca sa fuga din oras cu ajutorul sotiei care se foloseste de toti pentru a-si duce planul la indeplinire. Mai ales de persoana pe care o cunoscuse inainte de inceputul razboiului...

2 2