Dramă, Thriller, Istoric (United States of America)

Robert De Niro

Eric Roth

Morgan Creek Productions, Universal Pictures, American Zoetrope

11 Decembrie 2006

30 Martie 2007

Edward Wilson este un stralucit student la universitatea din Yale, cu o inteligenta sclipitoare, o reputatie imaculata si cu o incredere sincera in valorile americane, recrutat sa lucreze pentru OSS (organizatia secreta ce a precedat CIA) in timpul celui d-Al Doilea Razboi Mondial. Idealismul lui va fi insa erodat in mod constant, desi se va vedea nevoit sa-si sacrifice tot pentru a-si putea indeplini indatoririle meseriei.

Patronu

08.09.2018

Atras de distribuţia stelară (Matt Damon, Angelina Jolie, Robert De Niro, Joe Pesci, Alec Baldwin etc.), am aşteptat cu nerăbdare filmul ăsta, a doua tentativă regizorală la lui De Niro după A Bronx Tale. Rezultatul a fost însă mult sub aşteptări. Filmul are ca temă centrală apariţia CIA-ului şi jocurile de spionaj din jurul acestei agenţii. Mi s-a părut că pălăria a fost puţin prea mare pentru De Niro, filmul fiind împrăştiat în idei, iar marea vină cred că aparţine scenaristului (şi când te gândeşti că Eric Roth e omul din spatele unor filme precum The Insider, Munich sau Forrest Gump). Producţiei i-a lipsit un fir logic, continuitate şi consecvenţă. În final a ieşit o ciorbă greoaie având ca ingrediente principale Războiul Rece, lupta de la Golful Porcilor şi al Doilea Război Mondial. Unde mai pui că durează trei ore fără zece minute pline de schimbări de planuri şi flashback-uri inutile, montajul fiind lamentabil. Păcat de distribuţia excelentă şi de potenţialul unui asemenea subiect. Per total e un film extrem de greoi şi stufos, în care totuşi pasionaţii spionajului şi ai conspiraţiilor s-ar putea să găsească şi elemente interesante.

11 8

eedy

08.09.2018

subscriu total la cele spuse de Patronu...intr-adevar realizatorii filmului l-au transformat intr-o mare ciorba...cam stricata,din pacate...nu e o exprimare prea academica,dar asta e...

0 5

Gynzz

08.09.2018

Un film foarte greu , despre cum a fost creat C.I.A.-ul .Personajul principal m-a impresionat foarte mult si a devenit un model, as putea spune, pentru mine .Matt Damon joaca impecabil . Ai ce invata din el , trebuie sa te uiti cu atentie si rabdare . Eu l-am vazut de 2 ori k sa inteleg totul .

6 2