Familie, Fantasy, Dramă (Canada)

Craig Pryce, Tim Hill

Rod Spence

The Hallmark Channel, Whizbang Films Inc.

19 Ianuarie 2008

15 August 2020

Atunci cand enigmatica si frumoasa Cassandra Nightingale se muta in oraselul Middleton, intra in posesia unei asa-zise case bantuite in jurul careia se tes o serie de legende si isi deschide un magazin cu produse naturale de aromotarapie, vietile majoritatii localnicilor se schimba in bine ca sub efectul unei vraji. Lori si Brandon, copiii politistului Jake Russell, o considera pe Cassie o vrajitoare buna intrucat i-a ajutat sa scape de cosmaruri si respectiv sa se imprieteneasca cu Kyle, un baiat agresiv de la scoala, care este maltratat de catre un tata alcoolic. Dupa ce o ajuta pe agenta imobiliara Nancy sa ramana insarcinata si pe George O'hanrahan, socrul lui Jake Russell, sa viziteze Irlanda natala, Cassandra Nightingale devine tinta insultelor sotiei primarului pe nume Martha, care vrea cu orice pret sa-i inchida magazinul de suveniruri. Desi este indragostit de Cassie, care are o influenta pozitiva asupra intregii lui familii, vaduvul Jake Russell nu o poate feri de rautatea Marthei, insa atunci cand cei doi baieti ai primarului ii vandalizeaza magazinul Cassandrei si sunt prinsi in flagrant delict, este randul "vrajitoarei" celei bune sa isi dovedeasca generozitatea.

Beea23

08.09.2018

Un film super, plin de magie si mister. Mie mi-a placut foarte mult. Magazinul Cassandrei este parca desprins dintr-o poveste cu vrajitoare, doar ca aceasta este o vrajitoare buna.

1 1

crazy_bloggera

08.09.2018

Un filmulet cu o poveste draguta, insa scenariul si regia lasa muuult de dorit. Merge sa il veezi cand te plictisesti.

1 1

mihaelatb

08.09.2018

un film despre intoleranta americanilor din oraselele mici fata de strainii aparuti de nicaieri , fata de locatarii unor case bantuite si despre "puterea" nevestelor de primar. Un film simpatic, care nu are multe pretentii, dar care reuseste sa pfere ceea ce promite, sa te faca sa petreci o ora jumatate in compania unei pelicule made Hallmark Channel

0 1