The Goonies

Aventuri, Comedie, Familie (United States of America)

Richard Donner

Amblin Entertainment, Warner Bros. Pictures

7 Iunie 1985

30 Noiembrie 2020

<p align="justify">The Goonies este povestea unui grup de copii care incearca sa se bucure de ultimele clipe petrecute impreuna, inainte ca fiecare dintre ei sa se mute cu tot cu familia in alte zone ale orasului. Intr-o zi, copiii descopera o harta cu indiciile care duc la comoara faimosului pirat "Un Ochi". </p><p align="justify">Ei se decid sa plece in cautarea comorii, care ar impiedica demolarea caselor lor. Comoara se afla sub pamant, sub casa familiei Fratelli, o familie de hoti care vor si ei sa gaseasca comoara. </p><p> </p>

Bci2

08.09.2018

Poate pentru copiii de vîrsta celor din film este ceva mai bun decât bunicel, dar pentru adulți nu prea-i de interes, decât dacă vor să-și scrie amintirile din copilărie. Totuși ei nu sunt o bandă de tâlhari cum îi descrie traducerea în românește a titlului filmului, fiind desigur influențată de cel de-al doilea înțeles al cuvântului englez/american; sensul aici este de ,,clut", un fel de prostuț , îngrămădit și nepriceput. Ei descoperă din întâmplare o crimă și de-acolo începe acțiunea ceva mai interesantă; se-adaugă și o doză de umor și căutarea unei comori. Limbajul folosit e realist pentru astfel de grupuri, însă desigur nu-i cel recomndat la școală. Sigur că filmul n-o să ia un premiu Oscar, da-i bun de amuzament pentru două ore cu copii în jur de 10 ani, deși cel mai mare din ei are vreo 16 sau 17 ani, dar cu o figură de moron în devenire. Dar poate că ,de fapt, titlul fimului este ambiguu intenționat pentru că acești copii au nefericirea de a da peste o bandă adevărată de tâlhari italieni cu care se ciocnesc într-un conflict cu forțe inegale. Sunt mai multe scene foarte haioase în care nu câștigă tâlharii italieni. Bandiții îl prind însă pe unul din puști și-l torturează să le spună bandiților unde se ascund ceilalți copii, dar el nu le spune... În anumite secvențe devine un film de groază--copii sunt îngroziți când descoperă un schelet într-un tunel subteran. P-ormă dau peste un cârd de lilieci vampiri. Vizionare plăcută amatorilor tineri și părinților care vor vrea să-l vizioneze împreună cu copiii lor de vârstă școlară.

3 8

cinematrix

08.09.2018

Filmul in mod sigur se adreseaza copiilor... cine nu a visat la "comoara" din gradina sau la descoperirea unor secrete din jurul blocului? Este o comedioara plina de haz, cu atmosfera specifica filmelor americane din anii 80, cu patriotismul prezent tot timpul, cu cliseele arhicunoscute, cu personaje construite clasic, etc. Nu va asteptati la o capodopera, dar daca doriti sa incercati asa, ceva mai "de colectie", merita sa va aruncati o privire.

0 1

johnny89

08.09.2018