Acțiune, Dramă, Istoric (China, Hong Kong)

Wong Kar-wai

Wong Kar-wai

Sil-Metropole Organisation Ltd., Wild Bunch, The Weinstein Company, Block 2 Pictures, Jet Tone Films, Annapurna Pictures

8 Ianuarie 2013

13 Septembrie 2013

<p style="line-height: 14.25pt" class="MsoNormal">China, anul 1936. Ip Man, legendarul maestru de wing chun (unul din multitudinea de stiluri de kung-fu) și viitorul mentor al lui Bruce Lee, duce o viață prosperă în Foshan, China, unde își împarte timpul între familia sa și artele marțiale. Este momentul în care marele maestru Gong Baosen, șeful Comunității de Arte Marțiale din China, își caută un succesor. Pentru ceremonia de rămas bun, el merge la Foshan, cu fiica sa, Er Gong, și ea maestru în arte marţiale, singura care cunoaște figura mortală “64 de mâini”.</p><p> </p><p style="line-height: 14.25pt" class="MsoNormal">În timpul ceremoniei, Ip Man se confruntă cu marii maeștri din Sud și o cunoaște pe Gong Er, pe care o vede drept egalul său. Foarte curând, admirația lasă loc dorinței și apare o poveste de dragoste imposibilă. La scurt timp, Marele Maestru Gong Baosen este asasinat de unul dintre discipolii săi. Apoi, între 1937 și 1945, ocupația japoneză aruncă țara în haos. Divizări și comploturi se nasc atunci între diferite școli de arte marţiale, împingându-I pe Ip Man să ia calea exilului. Ajuns la Hong Kong, îşi deschide o şcoală de kung fu (mai precis stilul wing chung, la care ulterior se va înscrie şi Bruce Lee), pentru a-şi putea câştiga existenţa. Exemplul lui este urmat de mulţi chinezi maeştri în artele marţiale, astfel că luptele de pe continent se mută acum aici. De unde, apoi, se vor răspândi în întreaga lume.</p>

iubytelxxl

08.09.2018

foarte slab .. chiar dezamagitor .. nu pot sa cred ce biografie a facut la acest film, foarte departe de seria ip man ..

1 3

rapidu4ever

08.09.2018

Dezamagitor!Nota 5,5

0 0

theothe

08.09.2018

Ce pot spune e ca aceste scene de lupta Le-am vazut...nu's ce sait dar sigur am vazut acest film. Am vazut si celelalte filme"Yip Men"...nu prea se aseamana intre ele...scenle de lupta sunt extra...si cam atit.

0 2