Aventuri, Horror, Thriller (United States of America)

Brian Pulido

Brian Pulido

Ronalds Brothers Films, Mischief Maker Studios

29 Ianuarie 2010

23 Septembrie 2020

Filmul prezinta aventurile a doua surori din zilele noastre, in Arizona. Megan si Abby Graves sunt surori inseparabile, dar foarte diferite. Megan tocmai a absolvit facultatea de marketing. Ea este o tipa sigura pe ea, atrasa de rock si posesoare a unei centurii negre de karatista. Abby, in schimb, abia a terminat liceul, este o tipa draguta, dar ii este frica si de umbra ei. Megan si Abby împărtăşesc un doua lucru: obsesia pentru cultura pop si comediile. În câteva zile, Megan va începe sa lucreze , la nou loc de muncă, la New York, si pentru a sarbatorii surorile merg in execursie in Arizona, si ajung, intr-un oras abandonat. In Skull City, moartea este ultima din problemele tale. Secretele sunt teribile, iar orasul este bantuit, ingrijitorii si mai multii vizitatori ucisi, iar sufletele victimelor bantuie peste tot. Cand Megan are probleme, Abby trebuie sa o salveze. Isi poate ea infrange teama, sa o salveze pe Megan sau va fi condamnata saemenea celorlati turisti?

tirrr

08.09.2018

din cate vad din poze pare sa fie destul de scary.Sunt curios dak a aparut..e genul de film la care as vrea sa ma uit.

3 4

beibilyna

08.09.2018

ma uit si eu la filme de groaza dar unele chiar sunt suuuper proaste ... :-bd dar poate ma insel si asta e mai bun :D

1 6

green_arrow

08.09.2018

As putea sa spun ca e cel mai prost film din facut vreodata , deci eu chiar nu cred ca am vazut un film mai tampit decat "The graves" ....eu va sfatuiesc sa nu va pierdeti timpul cu prostia asta . Sincer nu imi imaginez cum a primit nota 7 ........ Nota mea e 1 findca e cea mai mica dar din pacate nu merita nici nota asta s ar incadra pe undeva pe la -5.Nu vreau si nici nu imi place sa comentez filme dar asta chiar m-a scos din sarite si a trebuit sa ma descar undeva ....

9 4