Dramă (United States of America)

Denzel Washington

Robert Eisele

Marshall Production, The Weinstein Company, Harpo Films

27 Decembrie 2007

6 Mai 2011

<p>Filmul este inspirat dintr-o poveste reala, povestind viata profesorului Melvin Tolson, un om genial insa foarte imprevizibil ce se ocupa de formarea echipei de dezbatere a liceului.</p><p>Acesta isi foloseste talentul de orator pentru a transforma un grup de elevi ignorati si subestimati de toata lumea intr-o echipa de dezbateri ce va intra in istorie. </p><p> </p><p>O figura extrem de controversata, profesorul Tolson pune la incercare standardele sociale din acea vreme si datorita metodelor sale neconventionale de predare si nu in ultimul rand datorita opiniilor politice radicale e supus unor presiuni si atacuri constante.</p>

eddiesor

08.09.2018

Denzel Washington este magistral in dublul sau rol: de actor si de regizor. Ca actor, nu este o mare surpriza, pentru ca performantele lui sunt deja cunoscute, dar ca regizor, reuseste sa scoata cu niste actori anonimi un film emotionant, cu un puternic mesaj anti-rasism, mesaj livrat chiar de tinerii din film care reusesc sa castige confruntarile verbale sustinute impotriva tuturor, atat negri, cat mai ales albi, intr-o perioada (1935) cand negrii nu depasisera statutul de marginalizati.

8 1

simonica

08.09.2018

Un film exceptional despre devotamentul si daruirea unui profesor de culoare. All in all merita vazut

7 3

Patronu

08.09.2018

În aparenţă, filmul o ia pe cărarea unor idei demult fumate, însă, trecând peste cunoscuta temă a rasismului, filmul are suficiente elemente originale ce-l fac plăcut ochiului până la final. Cea de-a doua tentativă regizorală a lui Denzel Washington e o reuşită din punctul meu de vedere. Filmul are mult suflet, povestea e captivantă, iar lui Denzel îi vine rolul de profesor ca o mănuşă. De văzut.

10 4