The Great Gatsby

Dramă, Romantic (United States of America)

Jack Clayton

Paramount

27 Martie 1974

25 Iunie 2021

<p align="left">Actiunea este povestita din perspectiva lui Nick Carraway, care dupa terminarea studiilor  inchiriaza o casa in West Egg, New York. Vecinul lui este Jay Gatsby, bogat si misterios, renumit pentru petrecerile sale. Deseori cei invitati la petrecere nici nu cunosteau gazda. Carraway ajunge la una din faimoasele petreceri si poarta o discutie cu un barbat, mirandu-se ca gazda nu isi face aparitia. Este surprins cand afla ca poarta conversatia cu insusi Gatsby. Intre cei doi se va inchega o stransa prietenie. Prin intermediul lui Carraway, Gatsby spera sa o poata reintalni pe Daisy, verisoara lui Nick, cu care a avut in trecut o relatie inainte de inceperea razboiului. Daisy nu l-a asteptat pe Gatsby, dupa cum a promis, casatorindu-se cu Tom Buchanan. Afland de acest mariaj, Gatsby incepe sa faca afaceri in timpul prohibitiei, ajungand milionar. Toate eforturile si sacrificiile le face pentru Daisy. Carraway ii va ajuta pe cei doi sa se reintalneasca. Tom Buchanan afla adevarul si-l confrunta pe Gatsby, luptandu-se pentru Daisy. Mai mult, afla despre contrabanda cu alcool. Intorcandu-se impreuna in West Egg, Daisy o omoara accidental pe amanta sotului ei, Myrtle. Tom crezand ca Myrtle a fost ucisa de Gatsby, ii dezvaluie acest lucru sotului acesteia. Tragedia este iminenta. </p>

florin007

08.09.2018

Un film,care după părerea mea, nu a avut prea mare priză la publicul din România.Poate că,dacă ar fi fost o parada a costumelor s-ar fi încadrat la alt gen şi poate cei care adoră acest gen ar fi încântaţi.Apreciez efortul actriţei Mia Farrow care era la acele vremuri "pe val".Sincer să vă spun sunt mulţi care nici măcar nu-şi mai amintesct de acest film.Poate că atunci era şi un frig teribil prin sălile de cinematograf.

1 0

leemarvin1983

08.09.2018

Nick Carraway, a young Midwesterner now living on Long Island, finds himself fascinated by the mysterious past and lavish lifestyle of his neighbor, the nouveau riche Jay Gatsby. He is drawn into Gatsby's circle, becoming a witness to obsession and tragedy. Tanarul Nick Carraway se muta in Long Island, unde devine fascinat de bogatul, misteriosul si excentricul sau vecin Jay Gatsby. Nick va fi atras de Gatsby in anturajul sau, ajungand martor la evenimentele tragice care marcheaza viata bogatasului. Un film de nota 10, cu actori excelenti si un scenariu la care a lucrat si Coppola. Pe de alta parte, acesta era filmul preferat al lui Ceausescu. "Cizmarul" s-a inspirat mereu din stilul de viata al personajului Gatsby.

0 6

myhaela0292

08.09.2018