The Great Gatsby

Dramă, Romantic (United States of America, Australia)

Baz Luhrmann

Spectrum Films, Village Roadshow Pictures, Bazmark Films, Red Wagon Entertainment, Warner Bros. Pictures, A+E Studios

10 Mai 2013

17 Mai 2013

Marele Gatsby urmărește povestea scriitorului în devenire Nick Carraway, care pleacă la New York în primăvara anului 1922, o epocă a decăderii valorilor, a jazzului, a regilor contrabandei și a înfloririi bursei. În căutarea visului american, Nick ajunge să locuiască vizavi de petrecărețul milionar misterios Jay Gatsby și dincolo de golf de verișoara lui, Daisy, și de soțul ei afemeiat, cu sânge albastru, Tom Buchanan. Nick intră în lumea celor bogați, a iluziilor, iubirilor și decepțiilor lor. Nick, ca un observator al lumii noi în care a pătruns, scrie o poveste despre dragostea neîmplinită, visuri nemuritoare și tragedie și pune o oglindă în fața lumii noastre moderne și a greutăților sale.

geno

08.09.2018

abia astept sa-l vad ,am citit cartea ,distributia e super deci are toate datele sa fie un film reusit ,are un zece de la mine in avampremiera

3 20

dananico

08.09.2018

tREBUIE SA FIE UN FILM FRUMOS CU O DISTRBUITE DE ACTORI MARI, CUM AR PUTEA SA FIE ALTFEL DECAT.a APARUT PE TORRENT.

1 27

08.09.2018

The Great Gatsby este un film impresionant pe care l-am asteptat cu foarte multa atentie iar in ultimul timp am citit multe recenzi negative despre acest film dar in nici un caz nu mi-am schimbat asteptarile de la acest film. In primul rand asteptam un film care sa-ti taie respiratia din punct de vedere vizual iar filmul lui Baz Luhrmann este unul stralucitor,plin de rafinament si extravagant. Pentru mine acesta adaptare a celebrului roman este prima pe care o vad.Stiu ca mai sunt cateva realizari fidele romanului insa nu le-am vazut.Astfel nu stiam de la ce sa ma astept pe parcursul vizionari si nici incotr-o se indreapta povestea.Finalul cu siguranta m-a emotionat terbil,in nici un caz nu puteam prezice ca asa se va termina. The Great Gatsby este un film atat de bun,la toate capitolele exceleaza.Distributia este plina de nume mari si atat de talentate.Leo DiCaprio ofera un rol impecabil,chiar m-a impresionat cu eleganta si rafinamentul de care a dat dovada in acest film. De sigur mi-a placut si Carey Mulligan care arata atat de simpatica in acest film dar aceasta ofera si un rol puternic si plin de inspiratie. Un alt lucru excelent la acest film este coloana sonora,chiar mi-a placut munca depusa de Jay-Z pentru a realiza coloana sonora a acestui film. The Great Gatsby este un film care mi-a placut foarte mult si il recomand cu cea mai mare placere.Filmul ramane fidel romanului iar regizorul ii aduce un nou suflu pentru a fi pe placul tuturor.Recomand cu cea mai mare placere acest film si sper ca in curand sa pot vedea si adaptarea din 74.Chiar mi-as dori sa pot face o comparare intre cele doua filme,mai ales la nivelul interpretarilor.

8 10