The Grey

Acțiune, Dramă, Thriller (Canada, United States of America)

Joe Carnahan

Open Road Films, Scott Free Productions, 1984 Private Defense Contractors, LD Entertainment, Inferno Distribution, Chambara Pictures

26 Ianuarie 2012

24 Februarie 2012

Întorcându-se spre casă, un grup de muncitori de la o rafinărie din Alaska, se prăbușesc cu avionul cu care traversau tundra și doar opt din ei supraviețuiesc. O haită de lupi fioroși, asemănători cu cei preistorici, în dimensiune și ferocitate, îi urmăresc pe supraviețuitorii accidentului aviatic. Printre ei, John Ottway (Liam Neeson), cel care la rafinărie ține animalele sălbatice departe pentru a-i proteja pe muncitori în timpul schimburilor, devine liderul celor opt care se luptă cu răni grave și vremea necruțătoare, având la dispoziție doar câteva zile pentru a scăpa din iadul înghețat și de haita feroce. Oare va reuși? Sau poate a venit rândul lupilor să se răzbune...

Ioan.Branduse

08.09.2018

Eu cred ca Ottway a cautat vizuina sal termine pe boss,ma gandesc la asta pentru ca era un vanator bun...ma insel sau nu...astept pareri

1 4

ClaudiaBD

08.09.2018

Liam Neeson face un rol extraordinar in "The Grey". Filmul in sine este o iesire din tiparele clasice, iar viziunea regizorala e una uimitoare. Filmul se indeparteaza de tiparele clasice ale filmelor de aventura, prin cadre ciudate si aparent nefocalizate, prin imagini socante si prin actiunea in sine care dezvolta ramificatii imprevizibile. Eu, personal il consider un film uimitor care a lasat un gol, intrebari si raspunsuri date doar pe jumatate. Un film care iti ofera toate piesele unui puzzle, si te lasa pe tine, ca privitor sa le potrivesti si sa descoperi singur raspunsul la intrebari.

2 3

TheHurricane

08.09.2018

Filmul mi-a adus oarecum aminte de "The Way Back",numai ca de data aceasta personajele se confrunta cu natura si o haita de lupi. Nu mi sa parut cine stie ce cu toate ca m-am astepta ca actiunea sa fie mai cursiva si sa te tina in suspans pe toata durata sa,dar parca ia lipsit acel ceva incat sa il cataloghez drept un film bun. Merita vazut daca nu ai ceva mai bun la dispozitie.

0 1