The Hand that Rocks the Cradle

Dramă, Thriller (United States of America)

Curtis Hanson, Frank R. Strayer

Hollywood Pictures, Interscope Communications, Nomura Babcock & Brown

10 Ianuarie 1992

30 Septembrie 2020

Claire Bartel este insarcinata si in timpul unei vizite la ginecolog, simte ca nu este ceva in ordine cu atitudinea doctorului, se simte molestata. In urma plangerii ei, mai multe femei marturisesc ca au simtit acelasi lucru. Din cauza scandalului, Dr.Mott se sinucide, iar asta o lasa pe sotia sa Peyton fara bani de asigurare si intr-o situatie financiara deplorabila. Din cauza socului, ea pierde copilul pe care il avea in pantec. Sase luni mai tarziu, familia Bartel cauta un baby-sitter iar cea care ocupa functia este chiar vaduva doctorului distrus de Claire...

mihaelatb

08.09.2018

La vremea aia , binele invingea, azi , daca s-ar mai fi facut acest film , ar fi fost privit din alt unghi.Caci ea este o victima,a pierdut sotul, sarcina si modul de viata. Incearca sa se razbune pe cea pe care o considera responsabila de situatia ei. Povestit in acest mod nu vi se pare ca aduce cu Law Abiding Citizen ?

0 1

remyy63

08.09.2018

Eu cred ca este cel mai bun film in care a jucat Rebecca De Mornay,chiar daca a avut un rol negativ.

5 3

alex_il_fenomeno

08.09.2018

filmul de fata este un thriller nemaipomenit , atat de bine inchegat in poveste si in scene , incar ramai uimit de amploarea pe care o iau lucrurile , de desfasurarea actiunii si , mai ales , de faptele generate de aceasta ! pe langa povestea excelenta , distributia este un alt punct forte , din care se remarca Rebecca De Mornay si Julianne Moore , ambele fiind imperiale in antiteza in care sunt puse . il recomand spre cel putin o vizionare , fiind un film care impresioneaza de la inceput si pana la final ! de la mine pelicula primeste nota 9+

2 6