The Hangover

Comedie (Germany, United States of America)

Todd Phillips

Legendary Entertainment, Green Hat Films, IFP Westcoast Erste, Warner Bros. Pictures

2 Iunie 2009

12 Iunie 2009

Cu două zile înainte de nuntă, Doug și trei prieteni ai lui merg până la Las Vegas pentru o binemeritată petrecere a burlacilor. După o noapte de pomină, din care nu-și mai aduc aminte nimic, prietenii găsesc în baie un tigru, iar în șifonier un bebeluș de șase luni! Cu un Doug dat dispărut, cei trei vor fi nevoiți să reia traseul din noaptea trecută pentru a-și da seama ce s-a întâmplat și pentru a-l face pe mire să ajungă la timp la nuntă.

245 Ordonare după: | |

sergiuseling

08.09.2018

După cum ziceam şi la trailer nu prea am văzut rostul filmului, dar fiindcă am citit lucruri bune despre el am zis să mă duc să-l văd. Una peste alta a fost amuzant de la un cap la celălalt. Vă atenţionez nu plecaţi înainte de generic să nu pierdeţi finalul foarte amuzant zic eu. Iar de actori mi-a plăcut cum au jucat, dar cum să zic foarte puţine glume originale, au fost amuzante, dar de cele mai multe ori repetau gesturi şi replici pe care i-am mai văzut făcâdu-le în alte filme/seriale. A fost un film interesant, m-am simţit bine la el, scenariul şi interpretarea au fost bune, dar oarecum se trecea prea repede de la o situaţie amuzantă la alta, ceea ce nu e neapărat un lucru rău pentru comedii, dar mie mi s-a părut că au fost prea bruşte schimbările.

13 17

hasky

08.09.2018

am vazut filmu la cinema, nam mai ras asa de mult la un film de foarte multi timp , si tyson e bun , un film de la inceput pana la sfarsti de comedie buna , il recomand cu incredere

8 16

Lili

08.09.2018

The Hangover este un film care iese din tiparul obisnuit prin prezentare... Nu stiu daca va fi comedia anului dar pe mine m-a amuzat teribil ! Subiectul e unul gustat si in alte productii, dar nu se ridica la nivelul celei de acum. Actiunea incepe cand Doug pleaca spre Las Vegas pentru petrecerea burlacilor impreuna cu prietenii lui (un dentist si un profesor) care sunt hotarati sa petreaca intr-un mod extrem de original. Haosul se declanseaza cand viitorul lui cumnat decide sa le ofere o noapte de "neuitat" si "o face de oaie" la propriu (dar nu in mod intentionat) ! Cand petrecaretii nostri se trezesc...dau nas in nas cu "surprize" de tot felul din care inteleg ca scenariul "petrecerii" a fost schimbat in totalitate. Galifianakis este absolut incredibil... personajul care da savoare si calitate acestei pelicule... un tip dezinvolt si complet rupt de realitate care ne face sa radem cu lacrimi ! The Hangover dovedeste inca o data ca nu doar numele mari de la Hollywood ne ofera un film bun...umor de calitate si un scenariu bine adaptat. Chiar merita vazut ! + 8

21 20