Comedie (United States of America)

Todd Phillips, Glen Morgan

Craig Mazin, Todd Phillips

Green Hat Films, Legendary Entertainment

23 Mai 2013

31 Mai 2013

Ghinioniștii Phil (Bradley Cooper), Stu (Ed Helms) și Alan (Zach Galifianakis) au din nou probleme. Finalul trilogiei nu mai păstrează "rețeta" primelor două părți, cei trei eroi ținându-se departe de nunți și dezlănțuite petreceri ale burlacilor. Ei vor ajunge în Mexic, iar printre aventurile lor se numără o dementă colaborare cu dezlănțuitul Leslie Chow!

Deniro

08.09.2018

Mai buna încheiere pentru Triologia ,, Marea Mahmureala " nu se putea . Este foarte amuzanta aceasta parte , care durează exact ca primele 2 filme , 100 minute pline de umor si actiune , in care filmul ar fi avut un minus daca nu era Chow si Alan , care reușesc sa facă din film o adevarata porție de ras . Un film care mi-a inveselit ziua , care mi-a placut mai mult ca a doua parte , dar mai puțin ca prima . O continuare foarte reușită , care după cum arată finalul , ar mai fi trebuit sa se mai facă o continuare , pana s-ar ajunge la ,, The Hangover Part infinite " . Nota 10

5 10

horia98

08.09.2018

Prima parte a scris istorie. A doua a fost cea mai buna comedie din 2011. Partea a 3a a fost .... fara sens. Putin faze amuzante. Multe scene penibile. Zach Galifianakis si.a pierdut din sarm, in unele momente fiind neamuzant. Se putea si fara aceasta parte. Singura scena cu adevart memorabile, este cea din timpul genericului de final. Nota 5. ( ah, ce nasol e sa.i dai o nota atat de mica unei serii pe care o adori ).

9 9

niculina16

08.09.2018

Filmul este o comedie nebuna cu actori senzationali , este cel mai frumos film de comedie pe care l-am vazut.. Actorii reusesc de minune sa te faca sa razi, "Marea mahmureala" este o nebunie de film foarte bine regizata, actorii se potrivesc de minune cu acest film.

3 6