The Weinstein Company, Double Feature Films, FilmColony

25 Decembrie 2015

15 Ianuarie 2016

Niște vânători de recompense caută un adăpost de un viscol furios și ajung într-un complot de trădare și înșelăciune.

Bachus-B

08.09.2018

Acest film il astept cu anticipare de mai mult de 2 ani de zile din vremurile cand mr QT a scris scenariul si a dat in judecata persoana care i-a pus scenariul pe net... ! Cand am auzit ca pana la urma il regizeaza am zis in sfarsit v-a fi un film mult mai mare ca si magnificul sau western Django Unchained dar din pacate nu a fost sa fie asa deloc... am ramas complet dezamagit si dezgustat de ce porcarie poate acest western sa fie... ! La inceputul filmului am stat nemiscat dupa titlu sa astept acel stil al lui Tarantino acea magie pe care a puso in toate filmele sale.. dar..nu si aici... ! Prima scena incepe ca si o faza asemanatoare din capodopera lui John Ford Stagecoach 1939..si mi-am zis de acum incepe totul... dar nu a inceput nimic filmul s-a terminat ca si poveste .inainte sa inceapa .. acest maestru al dialogurilor cu umor fin si smecher aici a scris niste dialoguri pur si simplu enervante , care te plictisesc si nu se mai termina... personajele vorbesc chestii fara sens doar dea dragul de a vorbi si a enerva spectatorul al dracului de tare !.In primele 2 ore de film aceste personaje idioate si dea dreptul non interesante deloc, vorbesc intruna ca si intro telenovela fara subtitrare.. ))) e si dupa inca o jumatae de ora de idiotenii si unde spectatorii iasa din sala de cinema de plictiseala si nervi Tarantino ne arata o violenta nu reala sau socanta ci dea dreptul gretoasa... personajele vomita sange se impusca de sangele le tasneste pe pe pereti ca sifonul .))))) dar dupa ce crezi ca au murit de la vreo 7 gloante in corp nu au nimic cativa din ei mai continua asa schiloditi sa vorbeasca in continuare inca vreo juma de ora.. dar de data acesta cu pistolul in mana si totul pe urma devine gretos de i-ti pierzi apetitul ..e si cam asa se si termina de handicapate si idioate ce sant personajele se impusca intre ele iar pe asa zisa heroina o spanzura dar moare lent ca ceilalti sa mai continue vreo 10 min de bla bla bla.... Un casting asa impresionant ca si Kurt Russel , Michael madsen care are 2 linii de dialog in tot filmul...si marele Bruce Dern care nu are nici un rol aici si ma mir cum un asa mare actor a acceptat sa joace intro asa idiotenie..ei .acest actori fanatastici sunt tratati superficial si nu emana nimic doar niste personaje dea dreptul fara sens.!. Ei si gata plecati acasa .. ! Cam asta este acest asa numit western care se intampla intre 4 pereti si nu are absolut nimic din westernurile lui Pekingpah, Leone, Antony Mann sau John Ford .. Westul ala Tarntino se intampla intro cabana unde un alt regizor ca si Rodriguez de exemplu ar fi filmat acest flik intro saptamana cu un green screen... Tarantino a filmat 8 luni de zile in panoramic de 70 mm o idiotenie mai mare nam vazut sa folosesti 70 mm intre 4 pereti .. 70 mm s-a folosit la epicile ca Lawrence of Arabia sau Ben Hur..dar domnu' Tarantino crede ca peisajele vaste ale westernului se desfasoara intro camera... ! E si acum marea surpriza ..Tarantino este mare fan al compozitorului de geniu Ennio Moriconne care a compus binenitales doar capodopere si mai ales in trilogia cu dollari a maestruluii Sergio Leone.. e.. in acest film a anuntat ca muzica va fi ca si in The good, The Bad The ugly.. o simfonie western de sa ti se scoale parul de pe mana ..ee dar ce sa facem nici asta na fost sa fie.... singura muzica din film este la inceptutul genericului..ATAT ! )))))) pe urma filmul este lasat gol ..fara muzica deloc ! !!! asta este inteligenta maestrului regizor ..care se leaga de alti regizori zicandu-le -- cu cat inainteaza in varsta filmele lor devin tot mai proaste e dar la dansul nu se uita....nici nu a implinit 60 de ani si deja a dato in bara rau cu capul dar nu prea i-si da seama.. el tot promoveaza acest flick de 2 bani in continuare..! O tampenie de nota 3 dar i dau un 4 ca totusi i-a trebuit 2 ani sa aduca acesta dobitocenie groteasca pe ecran in 70 mm.....!

5 14

dies31dies

08.09.2018

De precizat ca e perioada de DUPA razboiul de secesiune nu "dinainte" cum e mentionat in descriere. In rest , marca Tarantino ,poate putin doar pentru fani. Plus un sfarsit epic cu ceva drama hardcore chiar si pentru Q dar nu va spun ca stric surpriza.

3 2

iulian30

08.09.2018

Mi-a placut filmul as zice mai mult decat The Revenant. De ce? pentru ca aici e si interpretare buna,dar mai ales un scenariu inteligent,cu rasturnari de situatie,momente tragico-comice,e drept are si scene realiste mai interzise,dar daca vrei realist e nevoie si de asa ceva.Interpretarile ca de obicei bune,Mai ales Samuel Jackson si surprinzator Walton Goggins,obisnuit sa il vad in filme slabe si ca personaj secundar.Coloana sonora parca a cam lipsit,dar sincer nici nu prea a fost nevoie.Pentru mine a fost un film de 9+,si personal il recomand tuturor care nu l-au vazut inca.

2 2