The Haunting in Connecticut 2: Ghosts of Georgia

Horror, Dramă, Thriller (United States of America)

Tom Elkins

Gold Circle Films

1 Februarie 2013

14 Mai 2021

<p>Filmul este continuarea originalului "The Haunting in Connecticut". Fiind inspirat din realitate, spune povestea unei tinere familii care îşi cumpără o casă istorică în Georgia. Lisa, Andy şi micuţa Heidi se mută în noua lor locuinţă însă la scurtă vreme fenomene ciudate încep să le tulbure liniştea. O prezenţă neobişnuită le va face viaţa un calvar. Heidi începe să vadă fantomele celor care în trecut au murit în această locuinţă. Andy şi Lisa se interesează despre istoricul casei şi vor afla că aici au avut loc multe crime în trecut.</p>

fenomenoromanesc

08.09.2018

In 2009 cand am vazut primul the Haunting In Connecticut,am ramas impresionat,si am sperat ca continuarea,daca va exista una,sa fie pe masura.Am asteptat Ghosts Of Georgia cu sufletul la gura,insa nu pot spune ca mi-a atins asteptarile.Primul film a fost unul mai amplu,mai complex,cu o poveste ceva mai inchegata si cu mult mai mult mister,si unde m-am speriat mai tare.Acesta insa a inceput neinteresant,si dupa primele 10 minute chiar m-am plictisit enorm.Actiunea adevarata incepe abia in a doua jumatate,momentul in care filmul incepe sa te captiveze.Nu vroiam sa il recomand,insa pentru efectele ok,pentru niste prestatii foarte bune,pentru cateva faze la care am tresarit,si pentru finalul de happy-end care m-a lasat cu un feeling placut,m-am decis sa ii acord un 7/10.Merita vizionat o data,insa doar de fanii genului.Enjoy It.

5 1

fireprof

08.09.2018

deşi sub marea majoritatea filmelor de gen pe care le-am văzut în ultima vreme. Povestea este destul de tărăgănată lucru care plictiseşte privitorul. O persoană destul de perspicace va aduna de-a lungul fimului indiciile presărate pentru a descoperii misterul revelat în final. Pentru final trebuie vizionat şi pentru faptul că este realizat după fapte reale. Putem vedea aici unde poate să ducă un hobby practicat de o minte bolnavă. Recomand filmul iubitorilor filmelor de suspans şi care nu au prea multe pretenţii la efecte speciale.

5 16

ottorobert94

08.09.2018

Chiar mi-a placut. Desi povestea nu e foarte complexa se incadreaza foarte bine in cele 100 de minute. Actorii au jucat decent, iar efectele speciale, desi putin in numar au fost facute destul de bine. Nota 8. Merita vazut.

1 3