The Haunting of Molly Hartley

Dramă, Horror (United States of America)

Mickey Liddell

Freestyle Releasing, Liddell Entertainment

31 Octombrie 2008

22 Iunie 2021

<p align="justify">     Molly Hartley este o adolescenta de 17 ani care tocmai a iesit cu bine din perioada de convalescenta fizica cauzata de o plaga injunghiata pe care i-a provocat-o propria mama ca urmare a unui terifiant episod psihotic caruia i-a cazut prada aceasta. Pentru a o ajuta pe fata sa depasesca trauma psihologica profunda, tatal lui Molly decide sa se mute impreuna cu ea intr-un alt oras si sa o inscrie la un liceu particular. </p><p align="justify">     In timp ce se straduieste sa isi gaseasca locul printre grupurile ermetic inchise de liceeni rasfatati si sa faca fata stresului provocat de statutul de noua eleva in scoala, Molly incepe sa aiba cosmaruri legate de atacul mamei sale asupra ei si sa fie haituita de voci si de viziuni tulburatoare, care scot la lumina un secret tenebros din trecut. In pragul implinirii varstei de 18 ani, Molly Hartley descopera faptul ca mama ei si alte cateva persoane care impartasesc convingerile si ingrijorarea acesteia intentioneaza sa o ucida pentru a o salva de o viata in care era menita sa devina servitoarea fidela a Diavolului din cauza unui pact de tip faustian incheiat cu multi ani in urma intre Satana si parintii ei. </p>

aleyx

08.09.2018

un film care merita vazut...subiectu este interesant iar actori bine alesi ..insa sfarsitu este cam ciudat..ar merge si o partea a 2`a :D

0 0

moon_light

08.09.2018

chiar as vrea sa vad filmul asta:)

0 3

miki_mouse9

08.09.2018

un film care merita vazut daca nu ptr scenariu si regie atunci pentru ideea in sine, idee care poate pare depasita in momentul de fata cand nu multa lume mai crede in dumnezeu si in fata cealalta a lumii

1 1