The Haunting of Sorority Row

Horror, Thriller, Mister (Canada)

Bert Kish

Highwire Pictures

6 Octombrie 2007

7 Iunie 2020

<p> Samantha Willows este in primul ei an la colegiu si isi doreste foarte mult sa intre intr-una dintre cele mai cunoscute fratii din campus. Este hotarata sa treaca toate probele si sa raspunda tuturor cerintelor pe care cele 4 proaspat-absolvente si urmase ale fratiei le cer si impun. Odata ce probele de foc incep,in casa in care Sam locuieste impreuna cu celelalte colege, se petrec mai multe lucruri stranii la care nu gasesc niciun raspuns. Totul devine si mai ciudat atunci cand Sam afla ca o fosta aplicanta a disparut cu un an in urma si de atunci nu se mai stie nimic de ea. In momentul in care fetele ce le instruiesc pe boboace incep sa moara una cate una,e clar ca ceva grav s-a intamplat in acel an...iar daca Sam nu reuseste sa afle ce a fost,toate ar putea fi in pericol...mortal.</p>

Mony_Brit

08.09.2018

un film destul de bun,dupa parerea mea.nu a fost prea horror,in niciun caz,dar a avut unele momente in care m-a facut sa ma bag sub paturica si sa stau asa stransa,fara sa respir... povestea e interesanta,cu unele faze destul de exagerate,dar...mie una mi'a placut.. leighton meester a interpretat foarte bine,fata de rolul interpretat in gossip girl,aici pare a fi o fata stearsa,care e ea insasi si vrea sa ajunga mai sus fara a pretinde ca e altcineva.. nu mi'a parut rau ca l-am vazut,chiar mi-a placut..deci vi-l recomand,pentru iubitorii de genul acesta... -trebuie sa precizez ca mie imi plac mai mult filmele horror cu "fantome" decat cu tone de sange...- acum ramane la aprecierea voastra :)

2 0

Gimy10

08.09.2018

belea rau. si sfarsitu' a fost foarte frumos :X ador filmele horror :X daca mai stie cineva filme de genu asta q fantome , case batuite...sa imi zica si mie pls :*

3 2

T-i-n-k-e-r-b-e-l-l

08.09.2018

Nu prea m-a impresionat...am mai vazut filme asemanatoare , asa ca n-am vazut nimic nou....mi-a placut in schimb ca personajul principal il interpreteaza Leighton Meester....Parerea mea : merge vazut , dar cam atat !

4 2