Acțiune, Comedie, Crimă (United States of America)

Paul Feig

Katie Dippold

Ingenious Film Partners, Chernin Entertainment, TSG Entertainment, Ingenious Media, Big Screen Productions, 20th Century Fox

27 Iunie 2013

12 Iulie 2013

<p>Shannon este o poliţistă atipică, al cărei limbaj este foarte acid și căreia îi sare atât de repede ţandăra, încât nimeni nu vrea să fie partenerul ei pe teren. Însă, pentru a prinde un periculos traficant de droguri, Shannon este nevoită să facă echipă cu o agentă FBI - sofisticata şi aroganta Sarah. Sarah şi Shannon sunt atât de diferite, încât colaborarea le va genera scântei și le va arunca într-o mulțime de situații neprevăzute.</p>

Marimar21

08.09.2018

Dupa parerea mea acest film merita sa fie urmarit insa doar o singura data.Acum ma bucur ca nu m-am dus la cinematograf sa-l urmaresc ,pentru ca as fi regretat. Nu este genul de comedie care sa te faca sa razi in hohote dar are trebuie sa recunosc unele faze amuzante. Dupa ce am vizionat trailerul ma asteptam sa vad ceva mult mai spectaculos insa m-am inselat amarnic, produsul final nu se compara nici pe departe cu trailerul. Daca pe acesta din urma l-am acordat cu nota 10 , productiei nu-i pot da mai mult de 8 si asta pentru prestatia Sandrei Bullok care si de aceasta data a demonstrat ca este o actrita exceptionala. Chiar daca o sa mi se acorde minusuri pentru ceea ce urmeaza sa mentionez, nu pot sa nu-mi exprim cumplita dezamagire pe care mi-a produs-o aceasta pelicula. Tot filmul se invarte in jurul capturari unor traficantii de droguri , pe care ba ii aresteaza , ba ii elibereaza. lucru ce eu nu prea l-am inteles, adica eu consider daca retii pe cineva in arest trebuie sa ai si anumite dovezi , dovezi pe care personajul interpretat de Sandra chiar le detinea ,ea avand aceea intuitie de detectiv de-a le descoperi in locuri unde nimeni nu s-ar fi gandit ca ar putea fi intrecand-ui chiar si pe cei mai dibaci caini politisti in acest domeniu.Avand atatea dovezi in mana de-ai condamna pe acesti raufacatori la ani grei de inchisoare ,in schimb li se dadea drumul.Din acest punct filmul nu a fost deloc gandit bine ,pentru ca nu au luat in calcul un element deosebit de important, acela ca raufacatorii ar putea sa se razbune atat pe agente cat si pe familiile lor ,lucru care de altfel se si intampla spre finalul filmului cand cele doua agente nastrusnice se baga singure in gura lupului, desi inarmate pana in dinti ,ele sfarsesc sa fie capturate. Adica, ce-i asta doua femei trebuie sa se lupte cu o intreaga retea de mafioti,fara avea cel putin o echipa care sa le asigure sprijin in caz de nevoie si fara a sti cel putin cateva tehnici esentiale de autoaparare.Mi se pare inadmisibil acest lucru.Per ansamblu aceasta pelicula nu a fost chiar atat de lipsita de ingeniozitate pe cat am crezut ,pentru ca a fost introdus elementul surpriza de eliberare a infractorilor pe baza evidentelor avute in posesie de politisti, lucru mai rar intalnit in filme.Eu una ca persoana atunci cand urmaresc un film, vreau sa si desprind unele idei care ar putea sa-mi fie de folos si in viata de zi cu zi.Ei bine din acest film nu prea ai ce invataminte sa desprinzi in afara de unul singur : In viata este bine sa fii mereu previzibil ,pentru ca nu stii niciodata cu cine ai putea sa ai de-a face.Daca pana acum am punctat elementele negative ale acestei productii as vrea sa adaug si cateva pozitive. Mi-a placut mult de tot ideea regizorului de-a aduce impreuna doua femei care provin din stiluri sociale diferite si care desi la inceput se aveau ca soarecele cu pisica reusesc sa devina o echipa imbatabila..Mi-au mai placut unele secvente din acest film cum ar fi cea in care agentele noastre se imbata si danseaza precum si cea in care Sandra Bullock il salveaza pe fratele partenerei sale de la moarte ,impuscand-ul pe liderul drogurilor intre picioare.Ce-as mai putea sa mai spun este ca nu-mi pare rau ca am vazut acest film dar nici nu l-as mai revede prea curand. Din partea mea primeste nota 8.

1 7

Masenka

08.09.2018

Gusturile nu se disputa, cam asa suna proverbul latin invocat mai sus, avand ca argument inutilitatea argumentarii unor preferinte personale. Deci, nu e nevoie sa scriem cearceafuri intregi pentru a argumenta de ce nu ne-a placut un film, e suficient sa acceptam diversitatea opiniilor. Filmul a fost usurel, placut, de duminica

3 5

10_nut

08.09.2018