Horror, Thriller (United States of America)

Martin Weisz

Wes Craven, Jonathan Craven

Craven-Maddalena Films, Dune Entertainment, Fox Atomic

22 Martie 2007

19 Iunie 2021

S-ar putea ca tipetele cele mai puternice sa fie chiar ale dv., daca veti urmari aceasta Editie Necenzurata a filmului The Hills Have Eyes 2, cu imagini cumplite, care nu au fost proiectate niciodata în cinematografe - materiale speciale, care va starnesc fiori pe sira spinarii, plus imagini foarte explicite si un final alternativ absolut mortal ! <br /><br /><span>Etaland mai mult sange, mai multa violenta si mai multa groaza decat prima parte, ea însasi socanta, aceasta înfioratoare continuare începe la doi ani dupa ce nefericita familie Carter a fost atacata de mutanti canibali, în desertul New Mexico. Acum, un grup de cadeti din Garda Nationala, plecati într-o misiune de rutina, se trezesc ca trebuie sa lupte cu aceleasi personaje bizare, însetate de sange. De aceasta data însa, patriarhul mutant nu cauta doar "o gustare" rapida, ci are nevoie de femele "de prasila", care sa îi asigure urmasi!</span>

Gynzz

08.09.2018

Un film bun , bineinteles nu la fel de bun ca primul , insa s-au straduit :) Totusi merita vazut si asta .

8 3

drugflea

08.09.2018

ddezamagire dupa prima parte care a fost geniala!

5 5

KgheO

08.09.2018

Reusit..atat pot spune despre acest film care nu a socat la fel de mult ca primul care nu a uimit la fel de mult ca primul care nu a ingrozit sau surprins la fel de mult ca primul. Orice se poate spune despre acest film dar nu ca este un film din genul comedie..este ridicol daca acest film este comedie inseamna ca nu ne mai pricepem deloc si acest lucru e grav. Poate ca nu a impresionat la fel de mult ca primul dar totusi a fost in aceasi tenta tipica a filmelor de groaza. Un film bun la cer te poti uita dar cred ca majoritatea celor care au facuto deja sau uitat doar pentru ca vazuse prima productie una mult mai reusita, cu un impact mai mare.

5 4