The House of the Spirits

Romantic, Dramă (Denmark, France, Germany, Portugal, United States of America)

Bille August, Bong Joon-ho

Neue Constantin Film, Det Danske Filminstitut, Spring Creek Productions, Eurimages, Costa do Castelo Filmes, House of Spirits Film

19 Octombrie 1993

5 Decembrie 2020

Plasata in America de Sud inainte de al doilea razboi mondial, actiunea filmului reda povestea familiei Trueba pe durata a 50 de ani. Esteban, un baiat sarac, o ia de nevasta pe Clara si impreuna au o fata, Blanca. Esteban strange bani si cumpara o ferma, devenind bogatasul local. Se transforma intr-un barbat conservator si este foarte temut de localnici. De mica, Blanca se indragosteste de Pedro, copilul unei slugi de la ferma. Povestea de dragoste a celor doi continua, desi Esteban face tot ce ii sta in puteri sa-i desparta, mai ales ca Pedro este acum un revolutionar socialist care-i instiga pe muncitori la revolta. Dragostea celor doi tineri se materializeaza cu o fiica, iar prapastia dintre Blanca si Esteban pare de netrecut dupa ce fiica sa se muta cu Pedro, impotriva dorintei tatalui.

biti2000

08.09.2018

Dupa descriere arata bine.Astept sa-l vad.

1 1

An

08.09.2018

o poveste dupa un roman minunat, actorii sunt superbi iar cred ca filmul ar face parte din acea lista de "daca ai fi pe o insula pustie ce f10 filme ai lua tine?"...Da, House of Spirits ar face parte sigur din lista, cred ca l-am vazut de 2 ori si in continuare l-as revedea, asa, pentru povestea unei familii cu bune si rele....intr-o America de Sud rascolita de razboiul civil...

2 1

lizardking

08.09.2018

un film tulburator, cu reasturnari de situatie si o intriga care te tine cu sufletul la gura. de remarcat realismul trasnpunerii cinematografice si performantele notabile ale actorilor. Un minus pentru machiaj, deoarece este neconvingator, in special la meryl streep. e o batrana cu o fata asa de intinsa... e un film care necesita momente de reflectie, deoarece e usor a judeca personajul, nai greu de a fi inteles.pana la urma cea mai buna caracterizare a lui esteban este facuta de cine altcineva decat Clara. il recomand tuturor iubitorilor de cinematografie.

1 0