Romantic, Dramă, Horror (United States of America)

William Dieterle

RKO Radio Pictures

4 Decembrie 2020

Bachus-B

08.09.2018

o capodopera cinematografica grandioasa din era de aur a Holiooduui ! fimul este atat de perfect regizat cu un realism socant si autentic ! costumele sunt absolut perfecte uzate si ponosite la fel si mutrele personajelor sunt incredibil de autentice ca si intrun film de arta cea ce se poate numi fara nici o indoiala acest film... in primul rand productia este de un buget mare avand mii de figuranti , dcoruri grandioase iar cadrele de camera si imaginea te uimesc ! dar cel mai perfect este machiajul transfaormandu-l pe marele Charles Laughton intrun monstru pe care daca il privesti te socheaza si ai cosmaruri .... intrpretarea sa este mult mut superioara lui Anthony Quinn ....si il are la degetu' mic ..absolut fantastic.. iar frumoasa Mureen O'Hara straluceste pe ecran , frumusetea ei i-ti ia ochii fimul are scene memorabie mai ales biciuirea lui Quasimodo este groteasca si socanta , un cadru incredibil de impresionat este salvarea lui Esmerada de catre Quasimodo si acea imagine cum priveste din turnul catedralei asupra sutelor de figuranti ! fiind alb negru filmul socheaza mult mai tare decat daca ar fi fost color fiindca umbrele negre ce inconjoara personajele da o atmosfera aparte filmului ! sfarsitul este grandios ,asediul catedralei unde miile de figuranti sunt decimati de smnoala aruncata de Quasimodo asupra lor ! fata de versiunea din 54 aceasta are happy end... sincer nu am citit cartea si nu stiu care sfarsit din cele doua versiuni este fidel cartii dar fara dubiu nu ma prea intereseaza fiindca din versiunile ce au urmat aceasta este cea mai bine regizata fara nici un dubiu.! nota 11 !

0 0

RoseofSharon

08.09.2018