Trailer #1 02:16

The Hunt for Gollum

| ()

The Hunt for Gollum

The Hunt for Gollum

14 Mai 2021

<p align="left">The Hunt for Gollum este un nou capitol din saga Lord of the Rings, un proiect realizat de fanii lui Tolkein. The Hunt for Gollum este un scurt-metraj cu actiunea plasata in Middle Earth si portretizeaza evenimentele care au loc inainte de Fellowship of the Ring. Gollum a pierdut inelul lui Sauron si se afla acum in posesia lui Bilbo din Shire, iar Gollum stie asta. Mostenitorul lui Isildur porneste in cautarea inelului inainte ca acesta sa pice in mana inamicilor. Pana la urma Gollum ajunge in Mordor, dar mostenitorul lui Isildur pleaca dupa el sa il gaseasca inainte ca Gollum sa fie prins de inamic si sa dezvaluie adevarata locatie a inelului.</p>

George963

08.09.2018

Made by Fans.....de aceea are buget doar de 3000 de lire?? Pai atunci oricat si-ar fi dorit ei sa iasa ceva bun n-o sa iasa......din cate vad aici actorii nu sunt aceeasi insa ne referim la Aragorn tipu' de il cauta pe Gollum sau alcineva?? Pentru ca daca e Aragorn chiar si-au batut joc de tot Lord of the Rings....si pentru ca nu sunt aceeasi actori are de pierdut mult.....mai bun o sa fie The Hobbit cred......deci daca nu se schimba ceva prin minune acest film o sa fie un esec total....in plus cred ca actorii aia i-au luat dintr-o scoala de actorie ieftina.....

2 7

mdomnita

08.09.2018

Din păcate neajunsul major al acestui film sunt actorii. Nici unul din actorii din filmul original nu sunt prezenţi, cred, şi Gollum apare doar sporadic şi nici nu se compară la aspect şi la voce cu originalul. Asta este probabil datorită bugetului mic. Peisajele sunt interesante şi modul în care ese reprezenată natura misterios este specific filmelor din serie. În rest, filmul e fain şi merită văzut de relaxare. atât timp cât nu aveţi mari pretenţii la efecte speciale. Chiar dacă e puţin cam lung pentru a fi catalogat drept scurtmetraj.

7 2

Lockerul

08.09.2018

Am facut prostia sa il vad si eu. Din nefericire nu am citit acel text scris cu litere mici care avertiza ca este un film facut de "fanii" trilogiei. Efectele speciale sunt absolut hilare. Asta daca reusesti sa ramai treaz suficient cat sa le vezi. :)) Daca as putea as trimite fanii respectivi la o corectie in Ferentari pentru 2 luni din viata lor. Nota doi cu minus in fata.

2 5