The Hunt for Red October

Acțiune, Aventuri, Thriller (United States of America)

John McTiernan

Paramount, Mace Neufeld Productions, Nina Saxon Film Design

2 Martie 1990

30 Octombrie 2020

Protagonistii filmului sunt Ryan, un analistul excentric al CIA, si Marko Ramius, un comandant al submarinului sovietic Red October. Totul porneste de la uciderea de catre Ramius a sfatuitorului sau politic, dupa care isi arde ordinele si indreapta submarinul spre ape americane. CIA-ul crede ca Ramius a innebunit si ca planuieste sa porneasca un al treilea razboi mondial. Singurul care nu este de acceasi parere este Jack Ryan si tot el este cel care se va infiltra pe submarin pentru a-si dovedi teoria.

nataroman

08.09.2018

un film super, cu actori mari care joaca excelent.

0 1

green.teeth

08.09.2018

Mie nu-mi plac filmele cu razboaie si soldati si etcetera deloc. Cele care le mai agreez din aceasta categorie sunt cele cu submarine. Nu stiu de ce. Dar acest film nu l-am agreat... L-am ADORAT! Am citit cartea acum un an si eu de obicei ma uit la ecranizari (daca exista). Doar acum mi-am amintit de carte si de faptul ca exista un film. Dar sigur nu m-am asteptat sa fie asa de superb. Si la distributie ai ce comenta? Sean Connery, Sam Neill, Tim Curry, Alec Baldwin. Toate legendele lumii filmelor sunt prezente in filmul asta. Si mi-a mai placut mult cum prezenta submarinul din exterior si, numai dupa aceea, "intrau" in interiorul submarinului. Stiu ca asemenea scene sunt banale in filmele cu submarine, dar pur si simplu imi plac. Poate ar fi putut filmul scoate scena de actiune din carte, cea din camera rachetelor. Daca l-ar fi scos, filmul ar fi fost doar despre lupta dintre submarine. Oricum, filmul este o capodopera!

0 1

tavirgil

08.09.2018

Un thriller avand ca tema razboiul rece si a rolului submarinelor in acest context. Majoritarea actiunii se petrece la bordul submarinelor - lupte, manevre, urmariri, torpile, "emergency dive dive dive !!!" ... u get the picture

2 1