The Imitation Game

Istoric, Dramă, Thriller, Război (United Kingdom, United States of America)

Morten Tyldum

Bristol Automotive, Black Bear Pictures

14 Noiembrie 2014

30 Ianuarie 2015

Bazat pe povestea adevărată a legendarului analist criptografic Alan Turing, filmul înfățișează cursa contra timp a lui Turing și a echipei sale uimitoare de spărgători de coduri la școala guvernamentală top-secretă de coduri și cifruri a Marii Britanii, în timpul celor mai negre zile din cel de-al doilea război mondial.

malonegerald

08.09.2018

Excelent film biografic despre matematicianul englez Alan Turing şi spargerea codului Enigma , ce a dus la scurtarea celui de-al II -a război mondial cu minim doi ani, salvând cel puţin 14 milioane de vieţi. . O realizare cinematografică de excepţie.

2 3

Gabriel.Dascalu

08.09.2018

The Imitation Game este unul dintre cele mai bune filme ale anului, o drama biografica despre un adevarat erou al lumii, Alan Turing. Filmul are o multime de replici inteligente si frumoase, iar dramatismul si emotia sunt omniprezente. Mie mi s-a parut ca partea la care primeaza este coloana sonora, dar si regia a fost extraordinara, iar Benedict si Keira isi joaca impecabil rolurile. Nota mea este 10+, este unul dintre cele mai bune filme biografice din ultimii ani si il recomand tuturor iubitorilor de filme.

7 3

Vis-si-realiate

08.09.2018

Filmul are 8 nominalizari la Oscar si face parte din genul historical thriller. Scenariul este adaptat la fapte istorice si biografia matmeticianului, Alan Turing - logician, criptanalizator si pionier în informatica. Filmul prezinta operatiunea de spargere a codului Enigma, combinând informatii reale si fictive în asa fel încât actiunea filmului sa fie placuta, interesanta, plina de emotie si suspans. În realitate, decriptarea a devenit posibilă datorită criptografilor polonezi Marian Rejewski, Jerzy Różycki și Henryk Zygalski de la Biroul de Cifruri. La jumătatea anului 1939, Polonia a prezentat metodele de reconstrucție și descifrare Regatului Unit și Franței. Informațiile obținute din această sursă, denumite Ultra, au ajutat la încheierea celui de-al doilea Război Mondial si au contribuit la reducerea pierderilor umane si materiale de partea Aliatilor, ducând la înfrângerea puterilor Axei. În distributia filmului, numele unor actori talentati: Benedict Cumberbatch ( cunoscut din The Hobbit: The Desolation of Smaug, 12 Years a Slave, August: Osage County), Keira Knightley (pentru interpretarea rolului din acest film, Keira a fost nominalizata la categoria "Cea mai buna actrita în rol secundar")), Matthew Goode (cunoscut din Burning Man), Allen Leech (cunoscut din Downton Abbey).

2 2