Dramă, Romantic (United States of America)

James Gray

James Gray, Ric Menello

Kingsgate Films, Worldview Entertainment

3 Iulie 2013

30 Noiembrie -1

O tânără devine, fără voia ei, protagonista unei vieți de artistă de cabaret până când un iluzionist încearcă să-i ofere ceva mai bun, readucând-o alături de sora ei, care încearcă să imigreze în Statele Unite.

Tot10ham

08.09.2018

Scenariu bun , acting bun, regie bună. Într-un cuvânt, un film reușit ! Mi-a plăcut Marion Cotillard, devine cu fiecare film o certitudine ! Joaquin Phoenix, în nota care ne-a obișnuit, foarte bun, mai ales în roluri în care nu este personajul pozitiv, are acea expresie facială foarte expresivă atunci când este supărat, încruntat( în"" Her "" nu i-am observat-o,acolo rolul a fost de altă factură, plus că avea mustață) ! Subiectul interesant, atmosfera de epocă bine redată, nu știu dacă povestea emigrantei poloneze este inspirată dintr-un caz real sau este ficțiune, dar sunt sigur că asemenea drame au fost nenumărate în acea perioadă ! În aceeași notă, aștept cu interes scurt metrajul „O Lume Nouă“, realizat de Luiza Pârvu, împreună cu soţul ei, Toma Peiu.

2 1

08.09.2018

The Immigrant este un film pe care il asteptam cu multa nerabdare de ceva timp.Acest film a fost prezent la Festivalul de film de la Cannes iar acest lucru cu siguranta mi-a starnit foarte mult interes.De-asemenea si distributia excelenta si faptul ca James Gray dupa o pauza indelungata revine la carma unui film mi-au atras atentia.Asteptam cu nerabdare noul film al lui James Gray s-au mai bine zis noua colaborare a acestuia cu Joaquim Phoenix.Faptul ca cele 4 filmele regizate de James Gray il au in distributie pe Phoenix mi se pare foarte interesant. The Immigrant mi s-a parut un film foarte bun care prezinta o poveste destul de dramatica.Totusi daca filmul ar fi fost mult mai emotionant cred ca altfel ar fi fost primit acest film.Mie personal acesta poveste mi s-a parut destul de interesanta iar personajele la fel de interesante.Ritmul actiunii este unul usor lent si astfel personajele au timp pentru a fi mult mai bine conturate.Cel mai mult mi-a atras atentia si oarecum mila personajul interpretat de Marion Cotillard.Desigur ai personajul interpretat de Phoenix este foarte interesant si daca acesta la inceput imi starnea doar antipatie,spre sfarsitul povestii am avut placuta surpriza sa il apreciez destul de mult. Alaturi de Marion Cotillars si Joaquin Phoenix il putem vedea si pe Jeremy Renner care.face.un rol ok insa parca acesta nu are foarta multa amploare.Dupa cateva apariti personajul acestuia iese din scene iar acest lucru nu mi s-a parut foarte inteligent.In acest film Jeremy Renner este foarte expresiv si are un look foarte interesant si chiar imi placea personajul acestuia. James Gray face o treaba excelenta in acest film.Acesta reuseste sa redea filmului atmosfera sumbra a acelei perioade istorice si o orasului New York.Din punct de vedere vizual filmul arata destul de intunecat,multe nuante de gri care accentueaza starea sumbra a povestii.Sunt cateva cadre pline de lumina care chiar m-au surprins placut. The Immigrant este un film bun pe care sper sa il vedeti cat mai multi.Mie mi-a placut aceasta poveste si nu exista nici un regret in faptul ca am vazut acest film.Sper sa il vizionati si de-asemenea sper sa va placa.Daca sunteti un admirator al lui Phoenix chiar nu ratati acest film.

4 1

Karinn

08.09.2018

Un clasic plin de dramatism în care ne sunt dezvăluite complexitatea și intensitatea sentimentelor și, deși este previzibil,finalul impresionează.Un film bun în care regia,montajul,jocul actorilor denotă calitatea.

0 1