The Informant!

Dramă, Comedie, Crimă (United States of America)

Steven Soderbergh, Mark Dindal

Jaffe / Braunstein Enterprise, Participant Media, Groundswell Productions, Section Eight, Warner Bros. Pictures

18 Septembrie 2009

26 Septembrie 2020

Bazat pe romanul "The Informant: A true story" al fostului jurnalist de la publicatia New York Times - Kurt Eichenwald, filmul il are in centrul actiunii pe Mark Whitacre, care la inceputul anilor '90 era presedintele diviziei de produse alimentare organice din cadrul gigantului agroindustrial ADM. Fara ca familia, prietenii sau superiorii ierarhici sa banuiasca ceva, Mark Whitacre a lucrat in secret pentru FBI timp de 3 ani, purtand un microfon si inregistrandu-i pe colegii de serviciu pe un reportofon ascuns in servieta si ajutand astfel la expunerea celei mai mari conspiratii de aranjare a preturilor unor aditivi alimentari din istoria Statelor Unite ale Americii. Suferind de dubla personalitate, Mark Whitacre a fraudat la randul lui propria companie cu suma de 9 milioane de dolari, in aceeasi perioada in care ii oferea informatii pretioase agentului federal Brian Shepard despre politica incorecta de preturi practicata de catre ADM, fiind condamnat la mai multi ani de inchisoare pentru aceasta infractiune economica decat persoanele la a caror demascare a contribuit.

maggs

08.09.2018

Nu mi-a placut. Am adormit in vreo doua randuri... Cred ca daca citeam cartea, adormeam cu ea in mana.Se vorbeste foarte mult si nu se intampla nimic...Nici macar pentru Matt nu merita sa pierzi timpul.

0 1

palconne

08.09.2018

Problema cu acest film este ca regizorul Steven Soderbergh a incercat sa faca un film amuzant despre o situaţie care nu este deloc amuzanta. Subiectul este foarte interesant: expunerea celei mai mari conspiratii de aranjare a preturilor unor aditivi alimentari din istoria Statelor Unite ale Americii, este o poveste convingatoare, dar nu amuzanta. Singurul motiv pentru care am rămas sa ma uit pana la sfarsit a fost speranta ca ceva se va intampla ceva deosebit. Totusi merita vazut si/doar pentru Matt Damon. Vizionare placuta !

4 5

xanderb

08.09.2018

Foarte ciudat filmul...doar ca nu prea am inteles ce a vrut sa faca regizorul....S-a terminat si filmul si eu tot nu am inteles care e morala sau cine a fost ala rau si cine ala bun.. Trebuie vazut de 2ori filmul ca sa-l intelegi mai bine....Merita totusi vazut, chit ca ii dau doar nota 6..

1 2