The Inheritance

Dramă, Horror, Thriller (United States of America)

Robert O'Hara, Kevin Donovan

Robert O'Hara

11 Aprilie 2011

15 Mai 2021

Acţiunea filmului de fapt intriga de la care porneşte ideea filmului se petrece în urmă cu mulţi ani, în perioada când negri erau sclavi pe plantaţiile albilor nu aveau vre-un fel de libertate sau drept depinzând în totalitate de îngăduinţa stapanului alb; un "negru" apare în scenariu, nu ştie nimeni de unde a venit sau cine este şi este spânzurat alaturi de un alt negru. Ideea e ca "negrul" care apare de nicaieri s-ar părea că este un spirit malefic şi reuşeşte să întoarcă sorţii în favoarea lui întorcându-se din morţi. Când se întoarce la viaţă în semn de "compasiune" le promite unor familii de negri viaţă îmbelşugată, lor cât şi urmaşilor acestora; scenariul se complică într-o oarecare măsura când "negrul" le spune că pentru a-şi putea ţine promisiunea fiecare generatie trebuie să îi aducă sacrificiu câte un copil. Ultima întorsură a scenariului este că negri care au ajuns în zilele noastre se opun sacrificiului.

ANA__30

08.09.2018

Idee de film buna din pacate viziune regizorala si scenariu zero barat. Atat de putina imaginatie cum greu ti-e dat sa crezi, iar finalul o tampenie. Sincer nu e de vazut doar daca esti plictisit rau de tot. Nota 5 .

1 0

2008bebe

08.09.2018

In urma cu multi, multi ani, pe vremea cand negri munceau pe plantatiile albilor si viata lor depindea de cheful stapanilor, un afro venit cu pluta din cine stie ce loc al lumii, este spanzurat alaturi de un alt negrishor. Numai ca, spre deosebire de celalalt, el revine din morti pentru ca era [desi nu ni se spune direct] un spirit malefic. El le promite celor cinci familii de sclavi libertate si viata imbelsugata atat lor cat si urmasilor acestora, insa numai daca fiecare generatie ii va aduce sacrificiu cate un copil. Cererea a fost indeplinita si promisiunile respectate pana in zilele noastre, cand cei cinci meniti sacrificarii s-au opus... Desfasurarea evenimentelor si finalul le aflati urmarind acest film de nota 7.

0 1

liniuta

08.09.2018

Inceputul mi s-a parut promitator insa dupa ce actiunea a luat-o razna in zona fictiunii, a fanteziei ,am avut parte de ,incantatii, spiritism , reincarnari , o urmarire haotica ... e o mica prostioara de nota 4 - cu siguranta nu e ceea ce ma asteptam

0 0