Horror, Thriller (United States of America)

Ti West

Ti West

Dark Sky Films, Glass Eye Pix

1 Decembrie 2011

1 Martie 2021

The Yankee Pedlar, un hotel din New England cu o vechime mai mare de un secol şi cu o nedorită reputaţie de locaţie bântuită, are atât de puţini clienţi încât proprietarul decide să renunţe la afacere şi să plece în Florida, ultimii doi angajaţi pe nume Claire şi Luke propunându-şi ca în week-end-ul de dinaintea închiderii să elucideze misterul Madelinei O'Malley, o mireasă păsăsită de logodnic chiar în ziua nunţii, care s-a sinucis în camera ei de hotel şi al cărei cadavru a fost ascuns timp de trei zile în pivniţă pentru a fi evitat un scandal, transformându-se ulterior într-un strigoi ce nu a mai părăsit niciodată locul. Având numai trei oaspeţi ale căror capricii trebuie să le satisfacă, un bătrân nostalgic care s-a cazat în camera în care şi-a petrecut luna de miere, o mamă nesuferită însoţită de fiul ei şi o fostă actriţă de televiziune devenită medium, Claire şi Luke pornesc la o vânătoare de fantome, încercând să surprindă imagini sau sunete bizare care să demonstreze legenda că hotelul este bântuit, mai ales că bărbatul a pus bazele unui website despre spirite neliniştite. Spiritista Leanne Rease-Jones intră în transă şi în confirmă lui Claire că în hotel există o fantomă malefică, avertizând-o să stea departe de pivniţă, dar curiozitatea celor doi angajaţi nu poate fi îngrădită de această interdicţie, iar consecinţele acţiunilor lor sunt imprevizibile.

elenanedelcu

08.09.2018

Regret ca inainte de a viziona filmul acesta -dezastrul acesta, mai bine zis- n-am citit parerile scrise despre el. Am fost mai mult ingrozita de cat de prost e filmul decat de film in sine. Subscriu si eu la parerea ca e mai bine sa fie evitat decat vizionat! cel mai prost film al anului 2011!

2 2

onut

08.09.2018

nu e cel mai prost film dar nici bun. plictisitor desii trailerul convinge sal urmarim......cateva faze de speriat si nu chiar..pe scurt slabut,pierdeti timpul cu altceva mai convingator

0 0

equilibrium

08.09.2018

Un film in care stau doi de vorba mai mult de jumatate din film, treneaza, lancezeste si plictiseste.Personal nu am gasit vreun element sa-mi atraga atentia.Prea lung, prea putine momente scary si sa nu mai vorbim de aceleasi tipare ale filmelor horror, ploaia, becurile care se tot sting, pisica care sare atunci cand astepti sa apara vreo fantoma( un porumbel in filmul de fata), locatari dubiosi bla,bla,bla.Si inca ceva care tot remarc in ultimul timp prin filme-am impresia ca toti americanii sufera de astm (al treiea film in doua zile cand vad unul cu tubul dupa el!?)Receptionerul are alura de gay iar Sara Paxton (receptionera si ea) cu tunsoarea ,seamana cu un baietoi,peste Kelly McGillis (in film un fel de medium) s-au asternut anii (Top Gun ,ehe ce vremuri!).Pana si fantoma arata ca vai de ea.Boring!

5 1