The Interview

Acțiune, Comedie (United States of America)

Evan Goldberg, Seth Rogen

Point Grey Pictures, Columbia Pictures

25 Decembrie 2014

5 August 2020

<p style="border: 0px none; font-family: Arial, Verdana; font-size: 13px; font-style: normal; font-weight: normal; margin: 0px 0px 20px; padding: 0px; vertical-align: baseline; color: #222222; font-variant: normal; letter-spacing: normal; line-height: 20px; text-align: justify; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; word-spacing: 0px; background-color: #ffffff">Dave Skylark, prezentatorul unei emisiuni tabloide numită Skylark Tonight, sărbătoreşte împreună cu producătorul său Aaron Rapoport atingerea bornei de o mie de ediţii. După petrecere, ei descoperă că printre numeroşii fani ai emisiunii lor se află şi unul ceva mai neobişnuit: dictatorul Coreei de Nord, Kim<span class="Apple-converted-space"> </span>Jong-un. Primind o asemenea veste, ei stabilesc să se deplaseze în Coreea pentru a-i lua un interviu dictatorului. Înainte de-a pleca în Coreea, ei sunt interceptaţi de către doi agenţi CIA care încearcă să profite de această ocazie rarisimă de-a se afla atât de aproape de Kim şi le propun acestora un plan de asasinare al dictatorului. </p>

aurae_county

08.09.2018

Stiti tot circul creat cu lansarea de catre Sony a "The Interview" si amenintarile umflatului de Kim Sung Un? Cu va aruncam pe toti in aer daca rulati in cinematografe, cu Obama care a zis ca Kim Yong Yan nu trebuie luat in seama, cu internetul taiat pt Coreea de Nord si tot asa....? Dupa ce il vedeti totul va avea sens. Filmul este ATAT de prost, dar atat de prost incat pana si un fucked up ca Kim ar vrea sa-i puna capat. Toata vrajeala a fost evident doar publicitate masiva pt Sony. Sunt vreo 2-3 momente okeyish, dar pe ansamblu este un C-movie. Neverosimil si tras rau de tot de par. De parul lui Kim si nu Kardashian.

1 5

angerfist

08.09.2018

Mie mi s-a parut amuzant,cel putin ultimele 2/3 din el ,,nu vad totusi de ce atata tevatura il inconjoara ,banuiesc ca dupa ce il vor vedea mai multi oameni i-si vor da seama ca este doar un film care nu se ia prea tare in serios,de fapt ca orice alt film in care este implicat Rogen ,James Franco face o treaba decenta iar Randall Park face o treaba foarte buna ca dictatorul de treaba . Este un pic cam lung totusi banuiesc ca pentru a adauga atatea cameo-uri la inceputul filmului,eu zica ca merita un 7 .

1 1

08.09.2018

Probabil cel mai popular si controversat film al sfarsitului de an, The Interview a starnit foarte multe comentarii si a beneficiat de o pubicitate uriasa. Astfel filmul a devenit foarte foarte popular si multa astfel multe persoane isi doreau sa vada acest film cu multa nerabdare. Chiar daca nu am fost foarte atent la situatia creata in jurul acestui film, si eu asteptam acest film cu mult interes pentru ca stiam ca acesta pelicula va fi foarte amuzanta. Si nu m-am inselat absolut deloc. The Interview mi s-a parut un film absolut demential care nu trebuie luat in serios. Trebuie tratat ca atare si va asigur ca astfel veti aprecia acest film si veti avea parte de doua ore foarte relaxante. Filmul este extrem de amuzant si foarte original. O poveste care imediat iti capteaza atentia datorita controverselor care sunt in centrul actiunii. Si firul narativ este unul foarte ok si actiunea filmului surprinde foarte mult si nu este in nici un caz previzibila. Cred ca acest film este unul atat de ok datorita parteneriatului dintre Franco si Rogen. Contribuie decisiv si cercul de prieteni ai acestor doi actori. Regia filmului ii apartine lui Evan Goldberg, regizor care alaturi de Seth Rogen a regizat si "This Is the End". Si pentru The Interview, Seth Rogen este creditat si la regia filmului. Nu stiu exact cat de mult contribuie acesta la acest capitol insa ca actor face o treaba grozava in ambele filme mentionate in acest review. The Interview si This Is The End sunt doua comedii foarte bune care au in comun originalitatea si buna dispozitie. Cel mai mult il apreciez pe Franco care pus si simplu mi s-a parut fantastic in acest film. Foarte expresiv si amuzant pe tot parcursul filmului si nu cred ca exista moment in care sa il urasti cat de putin pe acest versatil actor. Franco este unul dintre cele mai active persoane de la Hollywood iar actiuniile acestuia sunt numeroase. De la multele filme produse sau chiar regizate pana la interpretarea unor roluri in aceste proiecte. Pe langa actorie acesta dedica foarte mult timp si scrisului insa pana in acest moment acesta nu a scris nici un scenariu notabil. Oricum Franco mi se pare un om extraordinar, plin de ambitie si neobosit. Astept cu nerabdare noi filme din partea acestuia si chiar daca nu voi acorda foarte multa atentie unora sunt sigur ca unele proiecte for fi extraordinare. Revenind la The Interview, cred cu desavarsire ca aceasta comedie este una excelenta care merita din plin o vizionare. Alaturi de cineva drag cu siguranta vei avea parte de putin timp magnific. Recomand cu mare incredere acest film si incercati in primul rand sa nu acordati atentie statutului acestui film. Incercati sa il vedeti fara sa va ganditi la publicitatea enorma de care a beneficiat. The Interview este un film bun cu siguranta si mi-a placut fantastic acesta. Chiar ma asteptam la asa ceva din partea acestuia.

3 2