The Iron Lady

Istoric, Dramă (France, United Kingdom)

Phyllida Lloyd

UK Film Council, DJ Films, CinéCinéma, Pathé!, Goldcrest Pictures, Yuk Films, Film4 Productions, Canal+

30 Decembrie 2011

27 Aprilie 2012

Drama biografica "The Iron Lady" relateaza prin intermediul flash-back-urilor, din perspectiva unei Margaret Thatcher imbatranite, fragile si cu o stare de sanatate precara, urcusurile si coborasurile din cariera politica a acestei femei de exceptie, concentrandu-se pe controversatele actiuni pe care le-a intreprins aceasta in cele 17 zile ce au precedat izbucnirea conflictului armat din Insulele Falkland in anul 1982. In anul 1974, in pofida sfaturilor intelepte ale sotului ei Denis, care ii reproseaza ca pune profesia si ambitiile personale mai presus de familia reprezentata de el si de cei doi copii ai lor pe nume Carol si Mark, Margaret Thatcher isi propune sa se impuna pe scena politica dominata de barbati si sa il invinga pe Edward Heath in lupta pentru preluarea conducerii Partidului Conservator, ceea ce se si intampla un an mai tarziu. Ascensiunea la putere a Doamnei de Fier este incununata in anul 1979 de numirea in functia de Prim-Ministru al Marii Britanii, devenind prima femeie din istoria tarii care a ocupat o astfel de demnitate publica si care, in intervalul mai 1979 - noiembrie 1990, a castigat trei mandate consecutive, trecand peste barierele de sex si clasa sociala.

Ra23

08.09.2018

Acest film are unul dintre cele mai bine realizate postere...Se potriveste ca o manusa cu subiectul filmului. Jocul actoricesc este ireprosabil...mai ales prin actrita multi nominalizata la Oscar, Meryl Streep.Subiectul filmului nu este unul comercial si din cauza acestui lucru are o nota destul de mica pe imdb dar cu siguranta va fi apreciat de catre publicul britanic.

4 3

adrian_adrian

08.09.2018

intradevar.o drama foarte bine realizata , insa o drama ce nu poate fii digerata de taota lumea ...eu persoanal am vrut sa urmaresc filmul din cauza lui meryll streep si nu am fost dezamagit , a jucat perfect viata uni persoane foarte importante in istoria marii britanii.10 pt meryl streep .7 pt film

1 2

ioanai50

08.09.2018

Joc artoricesc fara cusur, demn, fara umbra de indoiala, de Oscar. Realizare fara cusur. Insa, pe mine, ma doare pana la sange alegerea de a povesti un destin de saga, o epopee moderna, viata unui titan, punand accent pe starea de sanatate precara din ultimii ani. Mi se pare ca denatureaza totul. Parerea mea...

8 6