The Jane Austen Book Club

Comedie, Romantic (United States of America)

Robin Swicord, Robert Zemeckis

Mockingbird Pictures, John Calley Productions

9 Septembrie 2007

25 Iunie 2021

Sylvia este casatorita cu Daniel de peste 20 de ani, dar se trezeste brusc parasita de sotul ei pentru o alta femeie…si ca sa o ajute sa treaca peste drama, prietenele ei cele mai bune, Bernadette si Jocelyn, se hotaresc sa organizeze un Book Club, si aleg o autoare de romane favorita a tuturor: pe Jane Austen. O atrag si pe fiica Sylviei, Allegra, o fata atrasa de sporturi extreme si de femei, apoi o tanara profesoara de franceza, Prudie, ea insasi luptandu-se cu atractia fata de un elev si cu problemele din propria casnicie, si spre stupoarea tuturor, si un barbat, Grigg, care este un fun al romanelor Sci-Fi si habar nu are de romanele lui Jane Austen dar este nerabdator sa participe atras in primul rand de Jocelyn. Si in cele 6 luni in care se citesc cele 6 romane ale lui Jane Austen, se petrec despartiri, impacari, apar iubiri noi, se regasesc cele vechi, fiecare personaj descopera nu numai un univers al fiecarui roman citit, dar si propriul univers.

An

08.09.2018

mi-a placut foarte tare acest film, despre prietenie, dragoste, speranta si nu in ultimul rand, minunatele carti ale lui Jane Austen. Povestea a cinci femei de varste diferite, apropiate de drama uneia dintre ele, de prietenia care le leaga, si de dragostea de carti, povestile fiecarui personaj, iubirile, dramele, tradarile, barbatii care le iubesc, totul se petrece in acest Book Club ...viata lor la fel de trepidanta si interesanta ca si romanele citite.

0 0

insoumis

08.09.2018