The Jewel of the Nile

Acțiune, Aventuri, Comedie, Romantic (United States of America)

Lewis Teague, David Lynch

SLM Production Group, Stone Group Pictures, 20th Century Fox

4 Decembrie 1985

30 Noiembrie 2021

The Jewel Of The Nile este un film de aventura aparut in anul 1985. De regia acestui film s-a ocupat Lewis Teague, iar de scenario s-au ocupat Mark Rosenthal si Lawrence Konner. In rolurile principale ii putem vedea pe Michael Douglas, Kathleen Turner si Danny DeVito. Aceasta film este un sequel al filmului Romancing The Stone, aparut in anul 1984. In aceasta continuare, Jack si Joan au acum propriul iaht si o viata usoara, dar incep sa se plictiseasca cu repeziciune unul de celalalt si de modul acesta de viata. Joan accepta invitatia unui seic de a merge intr-o tara undeva in Orietenul Mijlociu, dar acolo aceasta este rapita si se trezeste fiind implicate cu “bijuteria” Jack decide sa o salveze pe Joan impreuna cu noul sau partener, Ralph. Toti acestia merg dintr-o aventura in alta. Vor reusi acestia sa o salveze pe Joan? Si care este povestea acestei “bijuterii”?

aitooh

08.09.2018

"Giuvaerul Nilului" - o comedie pe care am revazut-o de nenumarate ori si nu cred ca vreodata am sa ma plictisesc de ea... Ce-i drept, povestea e naiva si nu urmareste nimic mai mult decat simplul "entertainment", dar e de un umor sanatos, iar trio-ul Douglas - Turner - DeVito e de neuitat.

1 2

Juristul

08.09.2018

Dupa ce au scapat cu bine din jungla braziliana, unde s-au batut pentru diamantul verde si si-au dat seama ca se iubesc, Joan si Jack au inceput sa se plictiseasca. Tocmai la tanc pica misiunea de a cauta comoara Nilului. Continuand filmul "Idila pentru o piatra pretioasa", noile aventuri ale celor doi eroi s-au bucurat de un succes la fel de mare.

3 3

PITZU

08.09.2018

După ce au scăpat cu bine din jungla braziliană, unde s-au bătut pentru diamantul verde şi şi-au dat seama că se iubesc, joan şi jack au început să se plictisească. Tocmai la ţanc pică misiunea de a căuta comoara Nilului.

2 2