Comedie, Dramă (United States of America)

Derrick Borte, George P. Cosmatos

Derrick Borte

Echo Lake Entertainment, Premiere Picture

13 Septembrie 2009

24 Iunie 2021

Steve si Kate Jones se stabilesc intr-un cartier linistit din suburbii impreuna cu fiul lor Mick si fiica lor Jenn, integrandu-se repede in comunitate si devenind modele pentru vecinii lor si in acelasi timp subiectul invidiei tuturor. Steve este un om de afaceri prosper, care are o sotie superba, doi copii inteligenti si atragatori si o casa luxoasa in care exista numai aparatura de ultima generatie, Kate este sexy si imbracata numai cu haine de firma, iar Jenn si Mick sunt cei mai populari adolescenti din liceu deoarece dispun de cele mai noi tehnologii high tech si de cele mai moderne masini. Numai ca aceasta familie aparent perfecta ascunde un secret, ce transpare in faptul ca Steve si Kate nu dorm in acelasi pat si nu mananca la aceeasi masa, iar Jenn nu se comporta cu Steve asa cum s-ar comporta o fiica cu tatal ei natural. Amabilii Steve si Kate Jones se imprietenesc cu vecinii lor de vizavi Larry si Summer, iar atunci cand in familia acestora din urma se petrece o drama, primii sunt fortati sa analizeze consecintele faptelor proprii si sa isi stabileasca prioritatile.

recoll

08.09.2018

The Joneses sau "familia comeciala" are un feeling de asta denaturat.Mie unul mi-a placut acest film,mai ales ideea in sine,desi cred ca orice este posibil in SUA,dar astfel de familii ...NOT!Subiectul trebuie inteles,e mai mult o poveste despre viata,stiti voi acel ceva cu morala la sfarsit,poate mai spontan decat comentariile mele.Rolul actorului meu preferat din X files David Duchovny cred ca face toti banii,oricum distributia este foarte cunoscuta,numai vedete Hollywood.Deci ca sa nu o mai lungesc,zic ca merita vizionat,o drama reusita si desi pare antitezic,e cu happy end.

1 1

NSD

08.09.2018

Foarte frumos film, bazat pe grandomania si snobismul omului, pacat insa ca nu i-au vazut pe romani :)), foarte mult adevar in acest film, n-avem nimic da cumparam de toate sa ne dam grande

7 4

titeydev

08.09.2018

Sincer orice film in care apare David Duchovny merita vazut..Are un acel ceva ca si in filmu' asta in felul sau de a vorbi cu femeile si de a le vraji!! Filmu' m-a fascinat si chiar nu am atipit niciun pic la el..deci a fost bun pentru mine ca si povestea !! Prostia e mai si mandria !!

1 1