Acțiune, Thriller (United States of America)

Keoni Waxman

Steven Seagal

Steamroller Productions

3 Octombrie 2009

11 Mai 2021

<p align="justify">   Dupa ce este tradat si pe punctul de a fi ucis de catre lacomul lui partener, ofiterul de politie din Los Angeles Rolland Sallinger este obligat de catre superiorii sai ierarhici sa se pensioneze pe motive medicale si este parasit de toata lumea din jurul lui. Salvarea pare sa vina sub forma propunerii unui bogat si influent om de afaceri din New Mexico de a-l angaja ca garda de corp pentru frumoasa lui fiica Allegra. </p><p align="justify">   Atunci cand un grup de mafioti o rapesc pe fata, Rolland Sallinger trebuie sa recurga la toate abilitatile sale de fost politist, sa apeleze la toate talentele ascunse de care dispune si sa faca o adevarata demonstratie de forta pentru a reusi sa ii gaseasca pe rapitori, sa o smulga pe fiica omului de afaceri din mainile lor si sa o protejeze. </p>

Flamingo

08.09.2018

Imi place cum joaca Steven Seagal in general asa ca eu cred ca e un film ce merita vizionat.

2 4

Florian007

08.09.2018

E foarte tare filmul vazut din trailer . Steven Segal joaca foarte bine in filme ,vreau sa vad filmul .

2 4

MIRCIULICA

08.09.2018

Cred ca acest film se poate caracteriza printr-un singur cuvant-MODEST.De cativa ani Steven Seagal ne cam obisnuieste sa joace in astfel de filme mediocrii si lipsite de actiune.As vrea cu totii sa fiti atenti la faza de la finalul filmului can Steven Seagal ii baga mana dreapta in gat raufacatorului si in cateva secunde,2-3,mina lui este curata ca lacrima,nici un pic de sange pe maini,pe camasa lui alba sau pe costum.Jenant iar regizorul acestui film cred ca ar trebui sa se ocupe cu treburi mai serioase nu sa-si bata joc de niste actori si in special de Steven Seagal care ne obisnuise in trecut cu filme de actiune nemaipomenite.Eu unul nu pot sa-mi dau seama cum acest film are nota 7,8 din 20 de voturi.Voi cei care ati votat,ati vazut acest film sau ati dat note doar asa din ce ati vazut din trailer?

2 2