Ucigasii

The Killers

Crimă, Dramă, Mister (United States of America)

Robert Siodmak

Universal Pictures

6 Decembrie 2021

Doi criminali profesionisti intra cu forta intr-o benzinarie dintr-un mic oras, omorand pe un agajat numit "Suedezul", ce ii astepta. Anchetatorul de asigurari Reardon porneste in investigarea cazului, in ciuda ordinelor superiorului sau care considera cazul neinsemnat. Punand cap la cap bucati din viata "Suedezului", Reardon descopera o poveste complexa despre tradare si crima, toate legate de o incantatoare si misterioasa Kitty Collins.

rubben

08.09.2018

Daca va plac filmele despre investigare de crime, acesta este o optiune buna. Partea tare a filmului nu este inteligenta detectivului, ci , mai degraba complexitatea cazului.

2 2

don.corleone

08.09.2018

Inca un Noir care m'a uns la inimioara si m'a tinut cu sufletul la gura pana la final ....Aceasta pelicula dezvolta doua planuri ale actiunii : prezentul, in care anchetatorul de asigurari Reardon porneste in investigarea mortii; si un al doilea plan, in care actiunea se tese din amintirile reactualizate si aduse ca probe din gura interogatiilor, atat in incercarea de a descoperii criminalul(criminalii)cat si in incercarea decelarii banilor furati . Desi personajul interpretat de Burt Lancaster apare episodic , prestatia e de nota 10+ .. Un film de vazut si de tot revazut 8.5/10

3 0

brando

08.09.2018

un film noir bunicel dar nu stralucit ..... scenariul este foarte bun adaptat dupa romanul lui Ernest Hamingway , din pacate cei doi protagonisti Ava Grdenr si Burt Lancaster nu au roluri principale , Burt apare doar in flashbakuri iar Ava fosrte putin ,.. in rolul principal este un detectiv care investighiaeza un furt de bani si o crima ! motajul filmului este foarte bun si te tine in suspans ! un film care merita sa fie vizionat !

0 0