The Killing Fields

Dramă, Istoric, Război (United Kingdom)

Roland Joffé

Goldcrest Films International, Enigma Productions, International Film Investors

2 Noiembrie 1984

27 Septembrie 2020

Sydney Schanberg este un jurnalist pentru New York Times care acopera Razboiul Civil din Cambogia. Impreuna cu Dith Pran, un reprezentant local, el scrie despre nebuniile si tragedile razboiului care au loc chiar sub ochii lor. Dupa plecarea trupelor americane, Dith Pran reuseste sa-si trimita familia cu ei, dar ramane sa-l ajute pe prietenul sau, jurnalistul Sydney Schanberg. Acesta fiind american, nu intampina nici o problema in a pleca, atunci cand lucrurile incep sa scape de sub control, dar Dith Pran nu are acelasi noroc si este obligat sa ramana in urma si sa devina martor la masacrele facute de Khmerii Rosii.

alynutza_04

08.09.2018

"The Killing Fields" este povestea unei prietenii unici,desfasurate pe fundalul unuia dintre cele mai ingrozitoare evenimente din istoria recenta ,masacrarea cambogienilor de catre Kmerii Rosii,in prima jumatate a deceniului sapte.

0 0

08.09.2018

The Killing Fields este un film impresionant ... o adevarata poveste despre prietenie ... un film in care peisajele pline de orori emotioneza pana la lacrimi ... Un film pe care il recomand tuturor iubitorilor de filme adevarate ... filme care au ceva de spus !!!

1 0

08.09.2018

un film emotionant ce poate da de gandit multora, e un film cu mesaj; ne-am obisnuit sa ne uitam la ororile celui de -al doilea razboi mondial spunandu-ne ca niciodata nu se vor mai repeta, am fost atat de absorbiti sa le privim incat nu am privit in jurul nostru, sau nu am vrut sa privim si sa vedem ca ororile se repeta , mai mult sau mai putin ciclic ; despre cambogia nu stim mare lucru marea majoritate dintre noi, de ce ne-am pasa ce se intampla acolo?! cam asa gandeste majoritatea ; ei se bat acolo intre ei, nu poti face omleta pana nu spargi oua; si totusi......... un film frumos; daca e sa aduc o critica e durata eacestuia excesiv de mare.

0 0