กบฏ ท้าวศรีสุดาจัน

Acțiune, Aventuri, Dramă, Romantic (Thailand)

Lek Kitaparaporn

Winters Hollywood Entertainment Holdings Corporation, Alpha Beta Films

20 Octombrie 2005

20 Octombrie 2021

"The king maker" este un film ce spune povestea unui soldat portughez pe nume Fernando De Gama, poveste ce se intampla in anul 1547. Fernando il cauta pe ucigasul tatalui sau, dar si doreste sa isi inceapa si o noua viata. Din pacate corabia pe care se afla se scufunda. Este capturat de negustorii de sclavi arabi si vandut in Ayutthaya. Aici este cumparat de tanara pe nume Maria care ii reda libertatea. Fernando se indragosteste de Maria si reciproc, insa cand Fernando il intalneste pe Phillippe, tatal Mariei, recunoaste in el ucigasul tatalui sau. Din pacate razbunarea va trebui sa mai astepte deoarece el intra in slujba regelui Chairacha alaturi de toti ceilalti portughezi. Nu dureaza mult si Fernando si noul sau prieten Tong isi etaleaza talentele in lupta si asa ajung sa lucreze pentru rege ca bodyguards. Sotia regelui, regina Sudachan, doreste sa il ucida pe rege si sa-l inlocuiasca cu iubitul ei. Din pacate cei doi prieteni il salveaza pe rege de doua tentative de asasinat, una dintre ele pusa la cale chiar de Phillippe. Pana la urma regele este ucis si vina va cadea pe cei doi prieteni. Vor reusi sa isi demonstreze nevinovatia? Isi va razbuna Fernando tatal? Ce se va intampla cu Fernando si Maria? La aceste intrebari va trebui sa gasiti singuri raspuns.

ramo_zz

08.09.2018

pur si simplu nu-mi venea sa cred cat e de prost acest film..in timp ce il priveam....doar din lipsa de alte canale in acea locatie...in concluzie, unul dintre cele mai proaste filme posibile

3 4

sergiuteiubeste

08.09.2018

ramo` dreptate mare ai despre acest film ... imi venea sa rad cand vedeam ce faze de tot ... faceau astia in film ...oricum nu m`am uitat la tot ... am vazut juma` din el da oricum sunt peste tot filme proaste si acesta face parte din categoria aia ... ar trebui sa le dam celor de la cinemarx.ro sa bage un top al celor mai proaste filme... locul 1 pt asta :))

0 1

sedukatorul

08.09.2018