The Kite Runner (2007)

Dramă | 14 October 2007 (China, United States of America)

Vanatorii de zmeie (2007)

The Kite Runner

Dramă (China, United States of America)

Marc Forster

Wonderland Films, Sidney Kimmel Entertainment, Participant Media, MacDonald/Parkes Productions, China Film Co-Production Corporation, Beijing Happy Pictures Cultural Communications Co., Kite Runner Holdings, Ebeling Group, Neal Street Productions, DreamWorks

14 Octombrie 2007

7 Martie 2008

<p>Intr-o tara dezbinata si in aflata pragul unui razboi, 2 prieteni din copilarie, Amir si Hassan, sunt pe cale sa fie despartiti pentru totdeauna.</p><p>E o dupa-masa superba in Kabul si atmosfera e plina de bucuria indusa de inceperea unui turneu de zmei. Insa in ciuda acestui lucru, un act trist va marca aceasta zi, tradarea unuia dintre baieti marcandu-le amandurora vietile si oferind premiza inceputului unei misiuni de iertare.</p><p> </p><p>In momentul de fata, dupa 20 de ani de trait in America, Amir se intoarce intr-un Afghanistan la fel de periculos pentru a-si infrunta temerile si secretele care inca il bantuiesc. Isi va incerca ultima sansa pe care o are pentru a repara situatia creata in trecut.</p><p> </p>

Sh_oK

08.09.2018

Un film foarte emotionant facut dupa o carte care ar trebui citita de toata lumea!

4 3

Bogdamn

08.09.2018

Tocmai am vazut filmul si trebuie sa spun ca mi-a starnit o serie de emotii. Filmul este foarte bine regizat iar actorii au intrat foarte bine in pielea personajelor. In mod special mi-a placut interpretarea celor 2 personaje (Amir si Hassan) de cei 2 mici actori. Coloana sonora a filmului este extraordinara iar imaginea este excelenta. Per total este un film foarte interesant, emotionant si cu o poveste de viata tulburatoare. Nota 9/10

7 4

jurnalistul

08.09.2018

Un film bun, dupa multe luni de productii mediocre. Pasivitatea cu care Amir asista la violarea bunului sau prieten Hassan este definitorie si pentru poporul roman (cred ca stim cu totii ca nimeni nu va interveni pentru un eveniment desfasurat pe strada, la lumina zilei in Romania). Pe langa aceasta similitudine, trebuie remarcata coloana sonora, o invitatie la cunoasterea culturii afgane, precum si, in contrapartida, impactul vizualului (aici, filmul Cei 7 Magnifici) in vietile noastre. De altfel, replica data cu ocazia desfasurarii concursului de zmee, similara cu cea din film - "Apreciez simtul dvs. de egalitate referitor la sansele noastre" - este una amara, dar cat se poate de reala. Si, simbolic, face referire la minoritatea afgana in raport cu invadatori ocazionali (URSS, SUA etc). Una peste alta, un film emotionant, chiar si cu finalul putin hollywoodian.

5 3