The Last Don (1997)

11 Mai 1997

7 August 1999

Don Domenico Clericuzio, vrea sa asigure fiilor sai un viitor respectabil in aceasta lume a jocurilor de noroc legalizate si a uriaselor investitii cinematografice, el ramanand insa "ultimul don".<br /><br />Mario Puzo, autorul romanului Nasul isi continua cariera legendara cu un nou roman , ecranizat mai tarziu cu succes de Graeme Clifford. De data aceasta Cosa Nostra, mafia americana, este surprinsa la sfarsitul acestui secol, pe Coasta de Vest, la Hollywood si Las Vegas, unde si-a cladit un adevarat imperiu. Stapanul absolut al acestuia fiind Don Domenico Clericuzio . O adevarata opera cinematografica desi nu se ridica la nivelul la nivelul lui The Gotfather, filmul este foarte bun !!

13.06.2012

nu stiu de ce am trait cu impresia ca e mai bun decat Nasul; Aillo face un rol fantastic si isi etaleaza imensul talent actoricesc, insuficient exploatat .

0 0

Frankenstein

27.05.2009

deci este clar dupa The Godfather acesta e cel mai tare film de mafie ... o extraordinara productie ,actori bine alesi, la-s viziona non-stop .. inca nu il am dar sunt sigur ca pana la urma il voi acapara! Nota +10

2 1

don.corleone

30.11.2010

Puzo revine cu un roman de succes , ecranizat excelent de Clifford , un film de proportii care ne introduce iarasi in culisele acestei sinistre fratii a crimei - > Mafia . 10/10 eu am ramas uimit de maiestria filmului ....chiar daca are 6.9 pe imdb ...nota nu reflecta valoare filmului ...probabil e din cauza incasariilor ... aproape 5 ore m'a tinut filmul asta cu sufletul la gura ...si in aceiasi seara am vazut si partea a 2'a ...:D Cautati'l ca nu o sa regretati !!!

3 0