Horror, Dramă, Thriller (United States of America, France)

Daniel Stamm, Manuel Siebenmann

Huck Botko, Andrew Gurland

Strike Entertainment, StudioCanal, Arcade Pictures

27 August 2010

15 August 2020

Cotton Marcus,un reverend specializat intr-ale exorcismului,obosit fiind de viata si de oamenii disperati dupa convigerile lui,decide sa puna capat carierei sale printr-un documentar care sa dezvaluie toate secretele si minciunile din spatele afacerii de exorcizare.<br />Reverendul Marcus da astfel curs unei scrisori,scrisa de catre Ludovic Sweetzer,un fermier din Louisiana,cu scopul de a mai realiza,inca o data,o asa zisa "exorcizare".<br />Sweetzer contacteaza carismaticul preot ca ultima solutie,fiind sigur ca fiica sa,adolescenta Nell,este posedata de un demon care trebuie exorcizat inainte ca necazul lor sa se transforme intr-o tragedie de neimaginat.Marcus si echipajul sau hotarasc astfel sa filmeze totul cu scopul de a face un documentar cu ultima sa exorcizare.<br />Cand ajunge,insa,la ferma familiei,este clar ca nimic nu l-ar fi putut pregati pentru adevaratul rau pe care il intalneste acolo...Acum,insa,e prea tarziu sa se intoarca:reverendul Marcus si echipa sa trebuie sa gaseasca o modalitate de a o salva pe Nell-inainte de a fi prea tarziu.

laurym

08.09.2018

Oare numai eu ma asteptam la mai mult de la acest film sau si voi?Filmul are la baza un subiect interesant si atat nu atrage cu nimic altceva.The last Exorcism poate fi consider mai degraba un documentar despre exorcizarii,demoni etc,o drama daca vreti voi dar nu e un horror!Nu-l recomand decat daca va plac filmele gen Paranormal activity sau The Blair Witch Project

3 6

liniuta

08.09.2018

Pentru mine a fost doar un simplu documentar , un monolog in genere, cu un caz de exorcizare al unei fete , cateva scene ce ar putea primi calificativul ,,tenifiant" din partea celor ce vor avea rabdare sa vada filmul , sau de ce nu- sa fie fani ai genului , nota : 5 tras de par

2 3

cgeorge

08.09.2018