Acțiune, Comedie (United States of America)

Jeff Nathanson

Jeff Nathanson

Burro Productions, Touchstone Pictures, Morra, Brezner, Steinberg and Tenenbaum Entertainment (MBST), Mandeville Films

24 Septembrie 2004

10 Decembrie 2004

Bazat pe un fapt real, filmul spune povestea unui ambitios agent FBI care, din dorinta de a-l aresta pe varul lui John Gotti, pretinde ca este un producator de film de la Hollywood. Pentru ca mascarada sa fie completa, el are nevoie de un scenarist si de un regizor. Le gaseste pe amandoua in persoana lui Steven Schats, un aspirant a carui cariera este in asteptare de zece ani. Cu fonduri guvernamentale, cei doi incep productia care promite a fi un film in toata puterea cuvantului. Asta si datorita faptului ca faimoasa actrita Emily French doreste sa joace rolul principal.

kenya

08.09.2018

ma rog , actori cunoscuti , poate ideea principala nu a fost rea a filmului , dar cum a fost pus in pagina a iesit altceva ...un agent devine producator de film ca sa prinda in capcana un mafiot , la sfarsit totul se dovedeste o farsa caci de fapt capcana lui era o acoperire pt un alt big fish , whatever o aiureala ....

0 2

alex_il_fenomeno

08.09.2018

a fost o comedie placuta , o alegere inspirata pentru orice seara ! acum raman surprins sa aflu ca este inspirata si dupa o poveste reala ( de aici se vede de unde atata originalitate in scenariu ) . situatiile au fost hilare , combinatia de servicii secrete americane - lumea filmului excelenta , pana la urma , iar protagonistii , reprezentati de actorii Matthew Broderick si Alec Baldwin de exceptie , atat de hilar prin problemele lor , manierele de a le rezolva si toate consecintele . filmul are un umor excelent , fiind diferit de ceea ce vezi in general , astfel ca nu merita ratat !

1 8