The Lazarus Project

Dramă, Thriller (United Kingdom, United States of America)

John Glenn

Scion Films, Be Good Productions, Mandeville Films, Inferno Distribution

21 Octombrie 2008

21 Septembrie 2021

<p align="justify"><strong>The Lazarus Project</strong> este povestea tragica a unui om care pierde tot ceea ce ii este drag. Pentru a-si recupera viata si familia inapoi, el trebuie sa depaseasca obstacole de origine mistica, sa indure numeroase teste a credintei sale, sa se luptea cu integritatea lui mentala si sa ajunga sa inteleaga puterea sufletului sau. <strong>Ben</strong> este un fost criminal, care intamplator si-a pierdut slujba, asa ca apeleaza la ajutorul fratelui lui. Dar acesta il implica in jaful unei banci, care ia o intorsatura rea de tot. Condamnat la moarte, dupa ce primeste injectia letala, Ben se trezeste in apropierea unui spital psihiatric dintr-un mic orasel din Oregon. El a primit o a doua sansa de la Dumnezeu. Dupa o scurta perioada de timp, cu o sotie si un copil lasati in urma, el se intreaba daca chiar a pacalit moartea, sau pur si simplu face parte dintr-un plan malefic.</p>

El_KaPpa

08.09.2018

M-am uitat la acest film mai mult pentru Paul Walker si pentru ca mi-a placut descrierea! Concluzia, nu este un film prost doar putin plictisitor si sacaitor pana aproape de final ca nu prea te lasa sa intelegi exact ce ,cine ,cum si de ce fiind mai mult o succesiune de cadre multe din ele tacute din care daca esti atent primesti anumite indicii! Oricum daca te gandesti la titlu si esti atent la primele 30 minute este foarte previzibil filmul! Nu e super dar am vazut altele muuuuult mai slabe!

6 5

KATAKLYSM

08.09.2018

nu va pierdeti vremea cu el. sub orice critica!

1 13

sinradu

08.09.2018

Proost film, personajele sînt segmentate din start, prin felul cum au fost concepute. Ideea recuperării identităţii din uitarea indusă nu e nouă, ideea folosirii pentru experimente (de orice fel, chiar nu contează) nu e nici ea nou, cea a azilului - şi ma puţin. Scris prost, jucat prost, regizat prost. Pe scurt, prost. Dacă doriţi să vedeţi un film serios care cuprinde şi problema aceasta, a sinelui uitat şi pe care nu-l crezi în faţa cuvîntului oamenilor, daţi un ochi la Ministerul groazei, regizat de fabulosul Fritz Lang. Poate chiar citiţi cartea lui Graham Greene.

4 8