Dramă, Thriller (United States of America, Germany)

Matthew Chapman

Matthew Chapman

Foresight Unlimited, VIP Media Group, Michael Mailer Films, Rising Star, Ledge Productions

6 Mai 2011

15 August 2020

<p>Joe (Patrick Wilson) e un creştin fundamentalist, iar Gavin (Charlie Hunnam) e un ateu. Cei doi sunt legaţi de Shana (Liv Tyler), soţia lui Joe care devine şi iubita lui Gavin. Filmul începe cu Gavin care iese pe pervazul unei clădiri înalte. Un poliţist care deja a avut o zi foarte grea (Terrence Howard) e chemat să vorbească cu Gavin şi să-l convingă să coboare. Conversaţia dintre cei doi nu e una clasică dintre un om care vrea să sară în gol şi un poliţist. Între timp apar flashbackuri, filmul axându-se pe marile teme: viaţă, moarte, credinţă, religie, încredere, iubire, trădare, pierdere. <br /></p><p> </p>

Sayre83

08.09.2018

Când am văzut pt. prima oară trailer-ul de la acest film, m-am gândit că vreau să-l văd. Nu pt. actori, nu pt. ceea ce reieşea ca subiect ci pt. a afla răspunsul la întrebarea: „va sări, sau nu va sări?” Nu voi crea un spoiler prin a menţiona răspunsul primit, dar voi menţiona că în opinia mea, acest film trebuie văzut! Actorii se achita f bine de datoria lor, regia este interesantă, dar ceea ce reprezintă de fapt cireaşa de pe acest „tort”, este scenariul şi subiectul! Cu siguranţă un „unforgettable” pt. mine!

8 2

nevilleee

08.09.2018

un film foarte bun si unic , ca intotdeauna Terrence Howard a jucat foarte bine si m-a impresionat Liv Tyler , de Patrick Wilson nu am ce sa mai zic. nota 8.

2 2

Critic_Cinefil

08.09.2018

Productie cinematografica realista ce demonstreaza inca odata evolutia psihologiei umane. Si un fapt concret, doi barbati puternici pot fi terminati intotdeuna de o femeie buna la suflet, dornica, nesigura in decizii si curioasa.

9 2