Acțiune, Aventuri (United States of America)

Renny Harlin, Mark Steven Johnson

Daniel Giat, Renny Harlin, Sean Hood, Giulio Steve

Millennium Films

10 Ianuarie 2014

31 Ianuarie 2014

<p style="margin: 0px 0px 1.33em; outline: 0px; padding: 0px; vertical-align: baseline"><font face="Arial, Helevetica, sans-serif" color="#444444"><span style="line-height: 20px">Tânărul Hercule este fiul unei regine din Grecia antică şi a lui Zeus, produsul unui pact realizat </span></font><span style="line-height: 20px; color: #444444; font-family: Arial, Helevetica, sans-serif">din dorinţa de a îndepărta de la domnie un rege despot şi de a aduce pacea în regat. Fără să-şi </span><span style="line-height: 20px; color: #444444; font-family: Arial, Helevetica, sans-serif">cunoască originile, curajosul prinţ se lasă condus doar de dorinţa de a obţine iubirea lui Hebe, </span><span style="line-height: 20px; color: #444444; font-family: Arial, Helevetica, sans-serif">prinţesa Cretei, logodită cu propriul lui frate. </span></p><p style="margin: 0px 0px 1.33em; outline: 0px; padding: 0px; vertical-align: baseline"><span style="line-height: 20px; color: #444444; font-family: Arial, Helevetica, sans-serif">Când află care este adevărata sa menire, legendarul personaj trebuie să aleagă între a deveni </span><span style="line-height: 20px; color: #444444; font-family: Arial, Helevetica, sans-serif">eroul unei naţiuni sau a fugi cu femeia iubită.</span></p>

zombie13

08.09.2018

Aseara am vazut filmul si singurul lucru care mi-a ramas in cap a fost ca am vazut un film care a inceput deosebit de bine, promitator si s-a terminat slab. Cel putin asta a fost impresia mea. Ma asteptam la mai mult de la o astfel de legenda, insa nu a fost o pierdere de vreme. Filmul a avut efecte 3D foarte foarte misto, actiune cat cuprinde, per total mi-a lasat o impresie bunicica. Deloc rau, chiar daca se putea mai mult.

6 7

fenomenoromanesc

08.09.2018

Un film slab care merge pe aceeasi reteta ca toate filmele de la Hollywood din ultima vreme,si anume : spectacol vizual fara substanta.Nu vine cu nimic noi si cel putin pe mine aproape ca m-a facut sa ies din sala de cinema.Kellan Lutz e foarte inexpresiv.Faptul ca a aparut in franciza Twilight nu il face un mare actor.Nici macar nu il poti compara cu interpretarea lui Kevin Sorbo din celebrul serial din 1995.Roxanne McKee si Scott Adkins sunt singurii care s-au facut remarcati.Regia este mediocra.Coloana sonora il mai salveaza in unele momente,dar nu e suficient.4.50-5/10.Sunt foarte curios acum ce va fi de capul filmului "Hercules : the Tracian Wars",cu Dwayne Johnson in rolul lui Hercule.

9 6

raspopilcarita

08.09.2018

Desi `` The Legend of Hercules `` apare ca o poveste , a unui om , filmul trateaza doar identitatea lui Hercule , ce a determinat aparitia lui in lume , de ce au hotarat `` ei , zeii `` ca acesta sa se nasca , sfarsitul domniei Amphitryon-ului , inceputul unei noi ere pentru , Grecia . De adaugat , ar mai fi multe , eu , asa ca , fapt divers , imi voi spune parerea despre felul in care povestea a atins exprimarea pe care si-a dorit-o . Despre faptul ca oamenii nu stiu inca de ce le-a fost descoperit cuvantul , s-a mai vorbit si se va ma vorbi , inca mult timp , de ce , asta e , asa sunt ei facuti , se nasc (lipsiti de cunostinte) , cresc si asimileaza tot felul de stiinte despre care habar nu au la ce le folosesc sau daca le va folosi vreodata , se maturizeaza si odata cu aceasta dezvolta angoase inimaginabile , semn al unui pacat stramosesc , inca , dupa atatea mii de ani , nerecunoscut , nebagat in seama . Fratia dintre Hercules si Iphicles descrie o stare ce-i cuprinde pe mai toti oamenii , la un moment dat , dorinta teribila , coplesitoare , launtrica , in fata careia nu se pot abtine , de a lua ceea ce este al aproapelui , lucru care in mod evident , da nastere la conflicte dintre cele mai imprevizibile , cu rasturnari de situatie si evidentierea trasaturilor celor mai cretine ale omului , dorinta de ai face pe ceilalti , sa se supuna , oricine ar fi ei . Ciudat concept , pentru ca , in timp , ele (trasturile ce definesc omul ) , asta au devenit , un concept . N-are rost sa bat apa-n piua cu ideea , stiu toti (daca eu cumpar o bomboana , se vor gasi destui , care sa vrea sa guste si ei , chiar daca eu nu vreau aceasta , de comis o comit cu totii , cei care au , nu dau , sunt suficient de zgarciti , cei care vor sa ia , fac asta , fara insa a se gandi la urmari , razbunarea-i va urmari pe toti si de-o parte si de alta , in cazul asta , bomboana fiind o femeie , rezultatul va fi unul pe masura , grecesc , povestile apar constant in legatura cu asta ) si toti sunt complici , la un rau care nu se mai termina odata , semn ca joaca dintre cele doua entitati , barbat si femeie , inca mai are ceva de adaugat la deznodamantul povestii triste a lui , Adam si Eva . Consecinta filmului poate fi una simpla , lumea nu intelege nimic , una mai putin simpla , lumea ia povestea ca atare si dezvolta idei nastrusnice , una putin mai complicata , lumea asociaza povestea cu intamplari de fiecare zi si incorseteaza faptele cu strafulgerari ale propriilor destine , mediocre , una in care povestile vin sa aminteasca lumii ca faptele lumii nu sunt eterne ci doar efemere si , la un moment dat , lipsite de motiv , asta din cauza superficialei judecati ce-i stapaneste pe oameni , de la inceputuri , sa ne amintim ...; Gaia Weiss , in rolul lui , Hebe , face un joc de zile mari in film si intruchipeaza caracterul unei femei exceptionale , plina de virtuti , frumos caracter , cred ca poate fi caracterul cel mai pur al intregii productii , manjite de atatea puteri si sange . Biciul de foc , al lui , Hercule , daca ne gandim ca , in mai toate infatisarile , Zeus , apare cu un fulger , in mana , pare ce-a mai credibila arma a eroului grec , departe de puterile fizice atribuite , omului (H) .

2 12