Acțiune, Aventuri (Canada, United Kingdom, United States of America)

David Yates, Alexandre Aja

John Collee

Village Roadshow Pictures, Dark Horse Entertainment, Beagle Pug Films, Jerry Weintraub Productions, RatPac-Dune Entertainment, Riche Productions

29 Iunie 2016

1 Iulie 2016

<p>Tarzan, omul care a început viața având mai puțin decât oricare dintre noi, a părăsit jungla în care a crescut și s-a stabilit la Londra, unde trăiește ca un gentleman. Însă când fostul lui cămin devine ținta unei companii miniere, Tarzan e chemat să investigheze intențiile și activitățile celor care au început să lucreze în junglă. </p>

cezarica98

08.09.2018

Film bunicel, o legenda nostalgica a copilariei. In general cu totii stim povestea lui Tarzan si Jane. Pelicula de fata este etalata vizual excelent in format 3D, in versiunea tehnologiei de azi, scenariul este unul cunoscut, curiozitatea te indeamna sa mergi la cinema sa il vizionezi, nu lipsesc efectele speciale, peisajele iti incanta ochii, animalele create sunt uluitoare, comunicarea, obiceiurile si intelegerea dintre ele si Tarzan le aprobi maxim, iar pe fundalul acestor elemente filmul mai dezvolta un subiect, o problema importanta in tarile subdezvoltate si anume, cel al sclaviei. Muzica este de milioane, interpretarea este buna, povestea de dragoste dintre Tarzan si Jane este plina de emotie. De vazut, merita.

2 1

Vlady90

08.09.2018

Deoarece "se simtea" nevoia unui remake si pentru Tarzan, nu a fost decat un pas pana la aparitia acestuia. Filmul in sine nu este prost, dar nici nu e genul care sa te lase cu gura cascata. Imbina in doze decente ideea de origine a ideii de Tarzan si in acelasi timp se amplaseaza intr-un cadru istoric. Faptul ca au inserat flashback-uri destul de bine in cadrul filmului a legat povestea in asa fel incat sa nu induca in eroare. Pe de alta parte, actiunea se desfasoara destul de lent si abia pe final avem parte de actiune mai multa, desi mai mult efecte speciale, decat practice.

0 2

andystarx

08.09.2018

Cateva efecte si doar atat ,alt mare esec cinematografic de proportii ! Multa reclama,pentru nimic ! Ce ma bucur ca nu am mers la cinema sa imi pierd timpul cu un asa film ,tot mai rau,din rau in mai rau ,Hollyoodul ! Mie mi se pare un film plin de clisee,pierdere de timp,ii acord 5 ,doar datorita frumusetii lui Margot :) ,si cateva efecte speciale !

1 1